25 Nisan 2009 Cumartesi

Küçük Bir Mutluluk..

Bu sabah mailimde sevgili Jemand-İz Sürücü'den gelen bir haberle karşılaştım. Sabah gazetesinin cumartesi ekinde Bilun Design'ın adı geçiyor diye. Sonra da yukarıdaki fotoğrafı yolladı. O alttaki "Çok Moda Olacak" kısmı hemen alttaki jean yelekler için yazılmış ama Jemand'cım 'ben tokalarının öyle olacağını bildiğim için onu da aldım karenin içine' dedi :)

Sabah Gazetesi Cumartesi ekine B'lun Design'a 'küçük' de olsa yer vererek bana kocaman bir mutluluk yaşattıkları için; ve bu mutluluğu yaşamamı sağlayan, güzel sözleriyle beni onore eden iz sürücü arkadaşım Jemand'a çok çok teşekkürler ve kocaman öpücükler..

Not: Bu arada Jemand da çok kaliteli takılar yapıyor ve bir an önce satması için sabırsızlanıyorum.

Ekleme:
SENİNLE Dergisi de B'lun Design'a yer vermiş.

45 yorum:

parka dedi ki...

Seni ilk tebrik eden ben olmak istedim. Tebrikler kardeşim. :)

Sevgilerimle

Ahmet

Bilun ŞEN dedi ki...

Ahmet abicim çok çok teşekkür ederim, bu sınav-ödev telaşesinde ilaç gibi geldi :)

Sevgilerimle..
Miroş'u öpüyorum..

nazo dedi ki...

Biluncum tebrik ederim.. Çok sevindim adına..
Pınar'a bir teşekkür de benden öyleyse ;)
Bir de takıları cidden çok çok güzel. Sen teşvik edersin onu :)

Bilun ŞEN dedi ki...

Nazo'cum çok teşekkür ederim :)
Vallahi söyledim, ara ara da sıkıştırıcam ;) Gerçekten çok güzel takılar yapıyor.

Sezsel by Sezgi dedi ki...

çok sevındım sevgili bilun :DDD
seni ve emeklerini daha güzel yerlerde görmek dileğiyle...

Bilun ŞEN dedi ki...

Çok teşekkür ederim Sezgi, ben de çok sevindim :) Çok sağol güzel sözlerine ;)
Sevgilerimle..

Ayshecan dedi ki...

canııım nasıl mutlu oldum senin adına...umarım seninle röportaj yapılıp yayınlandığı günüde göreceğiz...tekrar tebrik ederim canım...sevgimle

Suzy dedi ki...

Harika bir şey bu, tebrikler. İnsanın yaptığı işle anılması kadar güzeli var mı? Demek ki güzel bir şey yapıyorsun ki yazılıyorsun. Bu çok mutluluk verici ve hatta guru verici tadını çıkar:)

Gülen Tezer dedi ki...

hiiiiiiiii Bilun'um ünlü mü olmuş :)))) Çok güzel bir haber bu K.G.S'm! O kadar sevindimki!
Yeteneğinin ve yaratıcılığının bir gün bu biçimde ün salacağını biliyordum :)Çok mutluyum ben :)
Öpüyorum büyük!

Bilun ŞEN dedi ki...

* Ayshecanım, çok çok teşekkürler güzel sözlerine, mutluluğumu paylaşmana ve desteğine :) Çok mutluyum vallahi :) Yakında seni de göreceğiz bence. Öpüldün!

** Suzy'cim çok çok teşekkür ederim güzel sözlerine. Tadını çıkaracağım sanırım, çünkü çok mutlu oldum :) Desteğine çok teşekkürler. Öpüyorum..

*** Ablacım, içimin gülen yüzü, ben de çok mutluyum inan. Sınav-ödev stresi arasında kendime geldim vallahi. İyi bak kendine, kocaman öptüm canım ablam, çok çok sağol güzel sözlerin ve mutluluğumu paylaştığın için..

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bilun'cum süper bir haber, tebrik ediyoruz. Yaptıkların o kadar güzel ki, herkes öğrensin. Lohusa tacıma bakıp bakıp seviyorum.

Bilun ŞEN dedi ki...

Canımmm, çok teşekkür ederim. Desteğiniz için çok sağolun. Lohusa tacını 4 yıl sonra ilk sana yaptım ve bana çok uğurlu geldi. Umarım sana da uğurlu gelir Özlem'cim. Öpüyorum,
Sevgilerimle..

Mavi Bahçe dedi ki...

tebrikler canım başarılarının devamını diliyorum.Sevgiler

Bilun ŞEN dedi ki...

Çok çok teşekkür ederim sevgili Mavi Bahçe, desteğin için çok sağol.
Sevgilerimle..

Mehtap dedi ki...

Canım tebrik ediyorum bende.yaptığın emeğinin karşılığını bu şekilde almak çok güzel.O kadar beğenilmiş ki basına bile yansıyor.Başarıların daim olsun canım.sevgiler.

Bilun ŞEN dedi ki...

Mehtap'cım çok çok teşekkür ederim desteğine. Sevgilerimle..

Emrah Atik dedi ki...

Oooooooooooo:)
Meşhur oldun:)
hadi hayırlısı...
Hakkındır valla...

Bilun ŞEN dedi ki...

:) Yok Emrah ya, ne meşhuru? Ama çok sevindim ;) Çok çok teşekkürler desteğine, sevgiler..

Yelda dedi ki...

Canım benim
bence bu büyük bir mutluluk
Tebrik ediyorum seni
Yaptıkların okadar güzel ki takdiri çoktan haketmişti
Sevgiler

Flame dedi ki...

Tebrik ederim canım. Devamını bekliyoruzzzz..

Bilun ŞEN dedi ki...

* Yelda'cım çok çok teşekkür ederim güzel sözlerine ve desteğine. Öpüyorum çok.

** Flame'cim çok çok teşekkür ederim. İnşallah devamı olur :) Öpüldün..

Stil Direktoru dedi ki...

Özellikle bu sevincini bize bizzat haber verdiğin için çok teşekkür ederiz. İkimizde çok sevindik bu daha başlangıç biliyorsun değil mi küçüğüm. Öpüyorum gözlerinden.

Bilun ŞEN dedi ki...

Stil Direktörüm inşallah öyle olur :) Çok çok teşekkür ederim desteğinize. Öptüm kocaman.

sesiber dedi ki...

Harikasın, çok sevindim senin adına.Daha fazalsını hakediyorsun bence Biluncum.

PINK PRINCESS dedi ki...

Biluncum tebrik ederim.Sen çok çok çok daha fazlasını hakediyorsun ve çok kısa zamanda hakettiğini alacaksın buna eminim..

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canim seni cani gonulden tebrik ediyorum :)) Harika bir haber buu :)

Bilun ŞEN dedi ki...

* Sesicim çok çok teşekkür ederim desteğine ve güzel sözlerine. Çok öpüyorum..

** Pink'im çok teşekkür ederim güzel sözlerine. İnşallah :) Desteğin için de ayrıca çok teşekkürler. Öpüldün çok!

*** Moonish'im çok teşekkür ederim desteğine, çok sevindirik oldum :) Öpüyorum çok..

,, dedi ki...

cok tebrikleerrrrrrrrrrrrr:):):) aslında haberı bizzat cumartesı gunu karga mamasını yemeden okumustum.istanbula gidiyordum sabah gazetemi aldım otobuse bındım sayfaları kurcalarken birde baktımkı bilunun blogu,sanki kendi blogummus gıbı sevindim,nasıl haber versem diye düsündüm ama nete giremedim,ancak simdi:) canım benimmmmm cok sevindimm tekrar..hadi kocaman öpücüklerrr........

Deniz dedi ki...

AaaaAAa :) Küçük olur mu, gayet de büyük bir mutluluk. Bence çok doğru yazmışlar, az bile yazmışlar. Çok yakın bir zamanda çok büyük yerler kaplayacaksın sayfalarda. Bundan eminim. Seninle gurur duyduk.

Bilun ŞEN dedi ki...

* Ecem'cim canım benim çok çok teşekkürler sevincime ortak olduğun ve desteğin için :) Ben de kocaman öptüm ve tekrar haber almış kadar sevindim ;)

** Deniz'im.. Çok çok teşekkür ederim güzel sözlerine ve desteğine.. Canım benim inşallah :)
Kocaman öpüyorum seni, çok sağol tekrar :)

Noni dedi ki...

Tebrikler canım ne kadar güzel !!!!

Küçük bir haber diyorsun ama bence bu büyük bir mutluluk bence :)

Bilun ŞEN dedi ki...

Nonicim çok teşekkürler desteğine. Birazdan bi'şey daha yayınlııcam. Mutlu mutlu geziyorum kaç gündür :) Büyük mutluluk gerçekten dimi? :) Çok çok sağol. Öpüldün!

İz dedi ki...

biluncum cnm gerçekten yaptıkların moda olacak kadar özgün zaten dediğim gibi herblogda taçların var;)

benle ilgili kısım için de ayrıca teşekkürler :) öpüyorum

Bilun ŞEN dedi ki...

Asıl ben teşekkür ederim canım. Bana o kadar güzel bir haber verdin ki, ne varsa aklımda negatif olan, birden pozitife döndü. Bunu sana borçluyum ;) Çok çok teşekkür ederim güzel sözlerine ve desteğine.
Ama sen de başlıyorsun artık paylaşmaya, ona göre ;)
Öpüyorum çok, sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Tebrik ederim...iyi iş her zaman fark edilir..harika tasarımların var ellerine sağlık

Bilun ŞEN dedi ki...

Çok çok teşekkür ederim sevgili Eylül, desteğine ve güzel sözlerine.. Senin işlerin de içimdeki çeyiz aşkını canlandırıyor :) Hepsi için ellerine sağlık..
Sevgilerimle..

Serap dedi ki...

Bilun nunu çok çok çok hakediyorsun. Benimde blogum Sabah'da çıktığı için nasıl bir duygu çok iyi anlıyorum.

Bilun ŞEN dedi ki...

Biliyorum canım, hatta tam iki hafta var aramızda :)
Çok çok teşekkür ederim güzel sözlerine ve desteğine. Aynı şeyi ben de senin için düşünüyorum. Sevgilerimle..

BİLTAN dedi ki...

Tebrikler arkadaşım.O sınav ödev telaşesi bende de var ama bak ben buralarda ilim ve irfan peşindeyim:)))Evet ben de arkeoloğum.Arkeologların nasıl bir vizyona sahip olduğunun en güzel örneklerindensin belli.Ben çok yeniyim buralarda ama seni izlemeye aldım bile...

Sevgiyle...
Begüm

Bilun ŞEN dedi ki...

Çok teşekkürler meslektaşım, güzel sözlerine ve desteğine :) Çok sevindim seni gördüğüme.. Bu sınav-ödev telaşı öldürecek bizi :) Yine de mesleğimiz gerçekten farklı düşünmeye, farklı bakmaya itiyor bizi; iyi ki arkeolog olmuşum diyorum :)
Çok çok sevgilerimle..

zeya dedi ki...

ne güzel bir haber bu :):)
çok çok sevindim :)

Laçin Tenel dedi ki...

Tebrikler canım, hem bun hem de diğeri için :))

Duru Günaçan dedi ki...

Bilun'cuğum ne güzel bir haber bu.
herkeslerin haberi olmuş ben şimdi gördüm ve geç geç tebrik edeyim dedim.
umarım yaptıkların çok daha geniş bir alanda ver bulur medyada. ortaya koyduğun işler ve sen bunu sonuna kadar hakediyorsunuz çünkü. hepsi özel ve çok şık aynen senin gibi:)

Bilun ŞEN dedi ki...

* Zeya'cım çok çok teşekkürler,öpüyorum :)

** Laçincim canım, çok teşekkür ederim desteğine :) Öpüldün!

Bilun ŞEN dedi ki...

Kelebeğm, güzel sözlerine ve desteğine çok çok teşekkür ederim, beni utandırıyorsun :) Öpüyorum, sevgilerle..