3 Ekim 2008 Cuma

Ol(ma)du Baştan Deniz

Bu sefer oldu! Tam gününde hatırladım! Geçen yılki gibi sonradan özürlerle kutlamayacağım :) Çok mutluyum şimdi!
İyi ki doğmuşsun Deniz'cim!
Mutlu, huzurlu, sağlıklı bir yıl diliyorum sana; tüm ailenle birlikte!
İyi ki tanımışım seni, iyi ki tanışmışız..
Öpüldün!



*Dipnot: Blogger'ın tarihi 2 Ekim diyor ama aslında ayın 3'ü ve saat 01:48 :)
*Not: Bu arada Blogger'ın arka planındaki sorun genel mi, benden mi kaynaklanıyor anlamadım. Oysa ne güzel süsleyecektim ben bu yazıyı :(

2 yorum:

Deniz dedi ki...

Canım Biluncuğum, beni mahçup ettin. Çok teşekkür ederim, anımsadığın ve vakit ayırdığın için... Kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum sana, benim güzel ve akıllı Bilunum :)

Bilun ŞEN dedi ki...

Canım benim ne mahçubiyeti? Elimden daha fazlası gelse keşke :) Seni çok seviyorum!! İyi ki doğmuşsun!