2 Mart 2013 Cumartesi

Cumartesi Alışverişi: Dekorasyon

Yaşadığımız alanın kendi zevkimizce düzenlenmesi, belki de o alanda geçireceğimiz kaliteli saatlerin bir başlangıcı. Ev veya ofis farketmez, vakit geçirdiğimiz her alanı zevkle döşemek, küçük objelerle yaşanılır hale getirmek bizim elimizde. 
İşte benim en çok kullandığım dekorasyon alışveriş siteleri;



Altıncı Cadde, benim çok severek alışveriş yaptığım, eğlenceli ve bir o kadar da ürün yerleşimi açısından kolay bir site. Yani aradığım ne varsa bulabiliyorum, üstelik çok uygun fiyatlara.

----------------------------------


Mudo'nun aksesuarları kadar, dekoratif objeleri de beni her zaman büyülüyor. Özellikle 'eskitilmiş' görünüm verilmiş objeler.. Sanki bir anının izlerini taşıyor her biri ve elime aldığımda o anılar canlanıyor gözümde..

----------------------------------


İkea evimizin her şeyi! İkea, mobilyadan aksesuara her alanda bir çok eksiği karşılıyor. Sade tasarımlar, canlı renklerle bütünleşince de alıp, keyfini sürmek kalıyor geriye.. 

3 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Ben de dekorasyona bayılıyorum :) Çok keyifli gerçekten.. Uzun süredir vakit ayıramıyorum :)

Blogger Bolat dedi ki...

Bilun altıncı cadde derim ben :) şahane şeyler var yahu :))

Bilun Şen dedi ki...

* LUNAPARK QUEEN,
Almasam da, bir şeye ihtiyacım olmasa da mutlaka bakıyorum dekorasyon ürünlerine ve sitelerine. Önceden yoktu da evlendikten sonra başladı :) ihihi

** A.O BOLAT,
Hem şahane, hem çok uygun fiyatlara dimi? :) Sevgiler..