17 Mayıs 2010 Pazartesi

Tatlı Blogger ve Buse'nin Blogu

Dimple'cım, Koray, Can ve StyleBoom'cuğuma kocaman teşekkür edip,
Tatlı Blogger ödülünü sevgili Buse'ye gönderiyorum :)


Onu beğenirim ben.. Nadir olarak gördüğümde mutlaka incelerdim. Cici fikirler vereceğe benziyor bize. Kendi gardrobunu açıyor, kıyafet önerileri sunuyor.
Buse, New York’ta yaşıyor ve Fashion Institue of Technology’de Moda Pazarlaması ve İşletmesi bölümünde eğitim alıyor. Bu esnada Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Betsey Johnson gibi ünlü tasarımcılardan ders alıyor.

Eğitimini aldığı konuda tüm alçakgönüllülüğüyle bildiklerini, gördüklerini paylaşacak bizimle.
Çok da sevimli ve kibar.
Ekleme:
Tatlı olduğunu söylemiştim değil mi? :)

6 yorum:

Diwonderland dedi ki...

Ben de ödül vermiştim sana tatlım:)

Bilun ŞEN dedi ki...

Doğru tatlım, aslında kayıt halindeydi tatlı blogger ödülü, aklıma geldi :) Tam düzenleyip, seni de ekliyordum ki, yorumun geldi :))
Muckkk kocaman ilk ödülümün sahibi, seni seviyorum!!

Gülen Tezer dedi ki...

Ödülden daha tatlısın ama sen :)
İlgi alanım dışında olsa bile haddim olmayarak öğrenimini takdir ettiğim Buse'yi konuyla ilgili bilirkişi ilan ediyorum :) İddiasız, kendinden emin, kıskançlığı olmayan, hırslarından arınmış ve kompleksiz insanları hep sevmişimdir :)
K.G.S.'m seni çok seviyorum :)

Bilun ŞEN dedi ki...

Ablacım çok teşekkür ederim :)) Buse gerçekten çok bilgili ve çok da alçakgönüllü. Aramıza hoş geldi :)
Bu arada ben de seni çok seviyorum :)

CaNsU dedi ki...

hemmen aldım izlemeye:)

Bilun ŞEN dedi ki...

Muckk Cansucumm :)