6 Ekim 2008 Pazartesi

Sevdiğim Türler

Genelde korku-gerilim filmleri severim ben. Abuk sabuk 'böö' filmleri değil ama. Olabilitesi yüksek ve beni sonuna kadar gerecek filmlerden. Bu yüzdendir ki, 'Panik Odası' hayatımın gerilim filmidir benim için. Tanıdığım herkese izlettim o dönem ve her izlediğimde aynı heyecanı hissettim.

Testere 1 ve 2'yi aynı gece izlediğimde, 2 gün uykuya dalmakta zorlandım, ya başka yerde uyanırsam diye :) Şimdi Testere 4'ü izlemeye cesaret bile edemiyorum.

Büyü, aslında ne saçma, ne komik bir korku(!) filmiydi. Ama çok gerildim. Sinema'dan eve nasıl gittiğimi, Cevşen'imi 3 gün boyunca harıl harıl nasıl aradığımı bir ben bilirim. Dedim ya olabilitesi yüksek konular geriyor beni.

Tabi Romantik filmler de vazgeçilmezim.. City of Angels'ı tek geçerim bu konuda..

2 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

panik odasının günlerce vizyona girmesini beklemiştim.Bende çok gerilmiştim.testere 1 ve 2yi kardeşimin ısrarı ile gece 1de başlayıp sabahlamıştık ama değdi doğrusu..

Bilun ŞEN dedi ki...

Evet, sevgili İçimden geldiği gibi :) Değiyor doğrusu..