3 Aralık 2008 Çarşamba

Engellilerimize Engel Olmayalım

Bugün 3 Aralık..
Dünya Engelliler Günü..

Küçükken kendimi, 'benim yapabildiğim şeyleri yapamayan insanların' yerine koyardım. Evet engellilerin.. Gözümü kapar, düşünürdüm.. Kulağımı kapar, düşünürdüm.. Ne zor derdim, çok zor.. Oysa hiç garantimiz yok; hepimiz birer 'engelli' adayıyız..

Yollarımız onlara göre olsa, sinemalarımız, tiyatrolarımız vs. Sevgili Delfina'cım bu konularla ilgili çok yararlı öneriler sunuyor. Ondan çok güzel şeyler ve sorgulamayı nasıl yapacağımı öğreniyorum. Buyrun.

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ne olacağımız, hayatta nelerle karşılaşacağımız hiç belli değil. Delfina bu konuda hiç düşünmediklerimizi anlatıyor bizlere

Bilun ŞEN dedi ki...

Evet canım, hem de en ince ayrıntısından yakalayıp, veriyor bize. Sağolsun.. Düşünüyoruz biz de bu sayede, hatırlıyoruz..