4 Mart 2009 Çarşamba

Hayal gibi..

"Ben hayatta en çok kendimi sordum.." derdi.. İlk defa onunla şiir dinlemeye başlamıştım ben..
Ne sevda sözleri dinledik ondan, kimine yabancı, kiminin altına imza atarcasına.. Kız kıza oturur, hayallere dalardık onun sesiyle.. "Bu sevdadan geriye kalırsa bir gün sadece o hüzün kalır" derdi. Aşka hüznü yakıştırmam o yüzden sanırım..
"Unutmasan bile, unutur gibi yapacaksın" derdi ve gitti..

Ölümleri yazmak istemiyorum aslında ama hayatın ta kendisi işte.. Önce Gazanfer Özcan (dede derdim ben ona hep) sonra da Yusuf Hayaloğlu..

Güle güle gidin..

7 yorum:

sesiber dedi ki...

Ben de şarkılarını, şiirlerini bayıla bayıla dinlediğim o adamı ilk gördüğümde çok şaşırmıştım. Bu sözler bu adamdan mı çıkıyor demiştim.

Sinem dedi ki...

Bilun'cum gazatede Yusuf Hayaloğlu'nun ölüm haberini okuduğumda derin bir acı hissettim yüreğimde aynen senin gibi. Ama sonra dedim ki hepimiz geçici değil miyiz şu alemde? Ne mutlu onlara ki güzel izler bırakarak göçüp gittiler. Mekanları cennet olsun...

Bilun ŞEN dedi ki...

* Sesiber'cim farklı şekilde hayal etmiştin sanırım.. Oluyor bazen öyle..

** Sinem'cim geçiciyiz geçici olmasına da senin de dediğin gibi hepimiz güzel izler bırakabilsek keşke.. Mekanları cennet olsun.. Çok sarstılar giderken..

Adsız dedi ki...

canım Yusuf hayaloğlu'nun vefatını senden öğreniyorum.Çok üzüldüm.

Bilun ŞEN dedi ki...

Mehtap'cım kayıp, gidiyorlar yavaş yavaş..

Yelda dedi ki...

Büyük Kayıp ...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Allah huzur icinde yatirsin :(