3 Haziran 2009 Çarşamba

Crafts by Nazo

Bergen ve Şaşkın..

Nazo, sonunda Türkiye'ye döndü ve keçe çalışmalarını Pasaj'a koydu.
Ben de hemen, bu iki sevimli ürüne sahip oldum. Ellerine sağlık Nazo'cum, severek ve zevkle kullanıyorum :) Tabi ki seçmekte zorlandım. Vakit kaybetmeden siz de bakın :)

Ürünlerini sergilediği bloguna buradan, pasajına da buradan ulaşabilirsiniz.

NOT: Hediyeyi yazmayı unutmuşum Nazo'cum :) Kitap ayracım, şu an okuduğum kitabımın arasında, her sayfada seni hatırlıyorum ;)

3 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

İşte beklediğim an; bakıp iç geçirmekten kurtulduğum o an geldi işte :)Güle güle, mutlu günlerde kullan cicilerini K.G.S'm.
Seni çok seviyorum güzel gülüşlü teyzem..

nazo dedi ki...

Canım benim çok teşekkür ederim, onca yoğunluğunun arasında yazmışsın buraya.. Çok sevindim beğenmene, öpüyorum seni kocaman.. Bekliyorum tokan hazır haberini ;)

Bilun ŞEN dedi ki...

* GÜLEN ablacım, çok sağol. Ben de seni çok seviyorum canım ablacım. Öptüm kocaman!


* NAZO'cum canım benim, ellerine sağlık, yazıcam tabiki, kafandan hiç çıkarıyor musun diye sorsana? :)
Çok yakında tokana kavuşacaksın ;) Öptüm kocaman!