9 Mart 2012 Cuma

Nili Silver

Nili Silver'la geçtiğimiz günlerde yaptığı 'takı partisi' sırasında, onun rengarenk evinde, Styleboom sayesinde tanışmış oldum.


O rengarenk evde, gıp gri bir materyalin nasıl can bulduğuna, ona nasıl anlamlar yüklendiğine şahit olup, takıp takıştırdık.
İsmini Nil nehrinin renginden alan Nili tasarımları, tıpkı ismi gibi nehri, suyu, denizi çağrıştırmakta ve etrafta güneşi aratmakta, benden söylemesi ;)


Tek taşı başka boyuta taşıyan bu deri bileklikler ve damla kolyeler favorim!


Nili Silver'ın yaratıcısı şeker mi şeker Elif'in düşleyip de gerçeğe dönüştürdüğü takıları ve çok daha fazlası için, web sayfasına, yaptığı ve yapacağı neşeli 'takı partileri' içinse facebook sayfasına mutlaka göz atın.

3 yorum:

nili elif dedi ki...

Çok teşekkürler Biluncuğum, ne hoş yazmışsın :) sevgiler tatlı kız....

ceydabural dedi ki...

Simdi siteyi incelemeye gidiyorum
Merak ettim sayende tanimisoldum :))

chunlibeauty dedi ki...

Bende merak ettim hemen sitesini incelemeye gidiyorum :D