4 Temmuz 2009 Cumartesi

LALE ve ÇINAR'da MESAİ'deyim :)


Perşembe günü son ödevimi teslim ettikten sonra Stil DirektörUne uğradım. Kapıda 'hepi börfsfdey' diyerek karşıladı beni :)

Günler önce 'Renkli Tasarım'ların çantalarına, yastıklarına bayıldığımı, hele hele 'Mesai'ye ölüp bittiğimi söylemiştim bir muhabbetimiz sırasında :)

Canım benim, unutmamış ve sevgili Renkli Tasarımlara rica etmiş doğum günüme yetiştirmesi için. O kadar mutlu oldum ki anlatamam.. Şaşırdım önce tabi, nasıl hatırladın 'mesai'yi diye :) Önce kısa bir şok.. Canım benim seni çok seviyorum,
Nasıl da bilir, ufak bir not bile beni havalara uçurur, duygu seline sürükler.. Bilir o bilir.. Aslında çok unutkandır ama 'Mesai'nin benim için önemini unutmamış :) Sırf bu bile yeter biliyor musun canım?

Saat tam 00.00'da arayıp, senin heppidi heppidi börtdey şarkınla yeni yaşıma girerken kahkahalara boğulmamın, aramızdaki o tuhaf enerjinin birbirimizin 'sesini' bile duyunca had safha pozitifliğe yükselmesinin bir sebebi olmalı :)
Seviyorum seni!

---------------------------------------------------------


Ve ve ve..

Yine duygulandım, yine duygulandım ve yine aynı anda başka bir şok yaşadım. Renkli Tasarımlarcım da bana hediye göndermiş.. Hem de ne hediye.. Nasıl güzel, nasıl zarif.. Bayıldım, bayıldım.. Ne desem az.. Hem çantanın, hem yastık kılıfı ve runner'in işçiliğini yakından görmeniz lazım.. Nasıl güzeller. Annem kılıf ve runner için çerçeveletip, asarsın evine dedi, leke falan olmasın diye :) Çeyizimin en nadide eşyalarından ikisi oldular..

Nasıl saklayacağım telaşına düştüm şimdiden :) Bugün yeni eve götürdüm onları, kolilemeye içim elvermedi :) Ahmet abicim ve Miroşumun hediyeleriyle birlikte kucağıma alıp, gittim yeni eve :) Aman hediyelerime zarar gelmesin ;)

Canım benim, sana nasıl teşekkür etsem bilemiyorum. İnceliğine, zarifliğine, düşüncene hayran kaldım.. En önemlisi 'seni' kazandım, yüreğini tanıdım.. Stil direktörüyle olan arkadaşlığın sayesinde beni tanıyordun belki ama inan başkası yapmazdı.. İnan başkasının aklına bile gelmezdi.. Çok özel bir hatunsun sen!

Ellerine, kollarına sağlık, allah yeteneğini nazarlardan saklasın..

Efendim, Lale ve Çınar, Renkli Tasarımlarcığımın Step Collection için özel olarak tasarladığı tasarımlar :) Ve artık benimler :)

Siz de benim 'Mesai' çantamdan isterseniz, buraya buyurun :) Bu arada ben dün gece çantamla uyudum :)
Renkli Tasarımlarcığımın blogu burada, pasajı da burada.

Bu arada bugün taşınıyoruz ve ben fotoğrafları, evde yer olmadığından ve herşey kolilendiğinden balkonda ve telefonla çekmek durumunda kaldım :) O yüzden gerçek fotoğraflarını, verdiğim linklerden görebilirsiniz :) Mutlaka onlara bakın :)

3 yorum:

--- dedi ki...

Sevgili Bilun,
Ben yaptığım bu küçücük şeyle senin bu kadar övgü dolu sözlerini ve teşekkürlerini hak etmediğimi düşünüyorum.:) Mail'le teşekkürün benim için yeterince değerliydi, bir de buradan aynı şeyleri yazmana inan hiç gerek yoktu, çok mahçup oldum.
Ben de sana küçücük bir jestin karşılığında bu kadar güzel şeyler düşünüp söylediğin için inan çoooook teşekkür ederim. Başkası da yalnızca teşekkür eder giderdi. Sen de hem yaratıcılığın hem de iyi niyetinle ve de hiç bitmeyecekmiş gibi görünen çocuksu coşkunla çook özel bir hatunsun.;-)

Çok çok sevgilerimle...

Stil Direktoru dedi ki...

Hem ağlatan hem güldüren güzel dost, canım kardeşim... Bende seni seviyorum hemde çok. Ve en güzeli sen bunu biliyorsun verdiğim sevgiyi fazlasıyla geri de alıyorum senden. Nice nice senelere birtanem.

Not: Ah bu unutkanlığım :) Diline düşmeden daha fazla balık yağına başlasam iyi olur bre!

Bilun ŞEN dedi ki...

* RENKLİ TASARIMLAR,
Olur mu? Az bile.. Çok çok teşekkür ediyorum tekrar.. Beni utandırıyorsun vallahi :)
Öpüyorum çok, sevgilerimle.. :)


** STİL DİREKTÖRÜ,
Canım benim, çok çok sağol tekrar. Vallahi çok kıskanılıyor çantam :)
Ben de sana balık yağı alayım bari :)
Öpüldün kocaman :)