17 Temmuz 2009 Cuma

Şaldan Yelek Yapımı

Daha önce yazan oldu mu bilmiyorum. Dün bir yelek denedim, bu tarzdı ve sanırım böyle yapılmıştı. Fiyatı çok gelince, 'ben bunu yaparım' deyip, çıktım dükkandan. Doğruydu, yaptım :) Hem de birkaç saniyede.. Size de nasıl yapabileceğinizi çizdim. Anlatma konusunda pek becerili değilim ama idare edin ;)

Gerekli malzemeler, bir şal ve bir makas. Sadece tek bir makas hareketiyle şalı yeleğe dönüştürüyoruz.


Bu da üzerimdeki hali,




1Not: 3. aşamada yarım daire kısmı biraz aşağıdan keserseniz yelek, hafif yakalı olur ;)
2Not: Her zaman salaş ve düzensiz görüntü sevdiğimden dikiş makinemin fişini bile takmaya gerek duymadım :)
3Not: Laçin buna benzer şekilde yapmıyordu hatırladığım kadarıyla ama onun salaş hırkasının da önü bu şekildeydi.

36 yorum:

Sezsel by Sezgi dedi ki...

süper olmuş ellerine sağlık
bazen gercekten olmıcak ürünler olmıcak fiyata gerçekten:)))

nalan dedi ki...

ne guzel olmus canim aferin sana

Duru Günaçan dedi ki...

WOOOW Harikasın gerçektende.
Hemen gidip şallarıma makasla saldırıyorum:)

nehircce dedi ki...

Sen herşey yapabilirsin valla :)) süpersin ellerine sağlık arkadaşım sevgiler :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Günaydın Biluncum:) Süpersin! ÇOk iyi fikir! Tam moda olan tarz! Paylaştığın için sağol! Mutlu haftasonları!

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Şu an ofisdeyim. Kıştan kalma şalımı çekmeden çıkartıp masanın üzerine koydum yanına da makasımı...
Onlar bana bakıyor ben onlara :)

ozerella dedi ki...

Ha ha:)Çok güzel olmuş ,bende deneyeceğim bunu.Eline sağlık bilun:)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Ahan da kestim :))
Kol altları fazla oyuk oldu beğenmedim :/ Ama yaptığım işi çok sevdim akşama da evdeki şalı keseceğim :))
Giyince çok hoş oldu yaaa, ofise gelirken tek body giymeyi sevmiyorum göbek bölgem sevimsiz oldu şu sıralar ama bu şal yelek süper kurtarıcı. Denedim bayıldım :))
Teşekkür ediyor KOCAMAAAAN saygılar sunuyorum :)))

Hayatın Ressamı dedi ki...

çok beğendim harika.
ama kenarlarını dikmeyince kumaş atmıyormu?
bu arada süper &deha başarılısın vede çok sempatiksin çok beğeniyorum seni ve yaptıkları.

Sümbül Zerafeti dedi ki...

Çok hoş gerçekten,ellerine sağlık Bilun :)

Hatchipu dedi ki...

seviyorum böyle cabuk dikilen----ääööhhmmm .., kesilen giysileri =)
sagol fikrin icin =)

Tazekahve dedi ki...

Anlatım da harika ortaya çıkan sonuç ta harika canm...Ellerine sağlık,ben de deneyeceğim...Sevgiler :)

Stil Direktoru dedi ki...

Bebeğim sen şu dikiş işinden sıkılmasan neler yaparsın eminim. Buna bayıldım L'de bayılacaktır eminim. Teşekkür ederim bana da yaptığın için muck :)

mc dedi ki...

hemen denicem süperrr,her renk her renk olsun:)

Flame dedi ki...

Süpperrrr fikirrr. Teşekkürler şeker kızzz :)

Unknown dedi ki...

Yapımı çok trapik, görüntüsü ise şahane...Ellerine sağlık...

3prenses dedi ki...

çok hoş olmuş.bu benim yaptığım çakma salaş hırkanın kolsuz hali.o kesiklere 2 kol dikiveriyon hırka oluyor.ama şalla çok güzel olmuş.teşekkürler.ayrıca elinle beraber gönderdiğin ayna içinde teşekkür ederim çok mutlu ettin beni.

Adsız dedi ki...

2.adımı anlayamadım ben..nerden katlanıyorki ?? :S

ASLI dedi ki...

SÜPER ÇOK KOLAYY VE ŞIK BİLUNCUM.DÜN BNDE BÖYLE BİR YELEK GÖRDÜMM ÇOK HOŞUMA GİTMİŞTİ İYİKİ ALMAMIŞIM DEMEK YAPILABLİRMİŞ ELLRİNE SAĞLIK

Bilun ŞEN dedi ki...

* SEZGİ

Beğenmene çok sevindim :) Çok teşekkürler. Haklısın vallahi, bazen fiyatlar uçabiliyor. Sevgilerimle..



** NALAN,

Nalan ablacım, çok çok teşekkür ederim. Beğenmene çok sevindim. Sevgilerimle, ellerinden öpüyorum ..



*** KAPKARA CAMDAN KELEBEK,

Saldır Durucum :) Öpüyorum çok, beğenmene çok sevindim :)



**** NEHİRCCE,

Canım benim çok teşekkürler güzel sözlerine.. Beğenmene çok sevindim Nehircim, öpüyorum kocaman :)



***** KİRPİKTEKİ GÖZYAŞI,

Seblacım canım benim beğenmene çok sevindim :) Çok teşekkürler, sana da mutlu haftasonları. Öpüldün!



****** VOLKAN-KALDERA,

Canım olsun, ilk deneme sonuçta :) Benim de ilk yaptığımın sırtı yüzücü tarzı oldu :) Yapa yapa daha iyisi bulunuyor :) Evdekine giriş akşam bence ;)
Ben de tek body ile rahatsız oluyorum bazen, bu yelek hakikaten kurtarıcı canım :) Beğenmene çok sevindim :) Kocaman öpüyorum canım :)



******* OZERELLA,

:) Dene dene :) Çok sağol, beğenmene çok sevindim :) Çok pratik değil mi? :) Sevgilerçç



******** SİHİRLİ ELLER,

Beğenmene çok sevindim sihirli ellercim, ben de senin tuniğe vuruldum :) BEnimki tembel işi biraz, ben dikiş dikerken sıkıldığım için, bir de böyle özensiz dursun istediğim için dikmedim ama tabiki atma yapacaktır zamanla.
Güzel sözlerine de kocaman kocaman teşekkürler. Çok mutlu ettin beni :) Utandım vallahi.. Öpüyorum çok..



********* SÜMBÜL ZERAFETi,

Beğenmene çok sevindim, çok çok teşekkürler :) Sevgilerimle..



********* HATCHIPU,

haha aynen, ben de dikilen değil de kesinlere tam anlamıyla bayılıyorum :) Beğenmene çok sevindim. Çok çok sevgilerimle..



******** TAZE KAHVE,

Dene canım, beğenmene çok sevindim :) Çok çok sevgilerimle..



******* STİL DİREKTÖRÜ,

Ahh ah hakkaten canım, sıkılıyorum işte, sıkılmasam keşke.. Rica ederim, ne demek canım benim..



****** MC,

Dene canım, evet evet düz renklerle de süper olur :)



***** FLAME,

Beğenmene çok sevindim canım benim :)



**** GÜLHAN,

Evet evet oldukça pratik, sadece birkaç saniye :) Çok çok teşekkürler, sevgilerimle..



*** 3PRENSES,
Aaa şimdi baktım hakikaten sadece iki çizik de yapılabilirmiş, böyle yarım daire gibi :) Senin de ellerine sağlık..
Rica ederim canım, güle güle kullan. Çok çok sevgilerimle..



** ADSIZ,

Yukarıdan aşağıya nokta nokta olan yerden katlanıyor. Sevgiler..



* ASLI,

İyi ki almamışsın canım, bak yaparsın sen ;) Öptüm çok!!

embir dedi ki...

Süpersin bayıldım, süper bir fikir ve çok pratik. Bende bir dünya şal var hemen denemek istedim. Yaşa sen.

Barbygirl_here dedi ki...

Harika bir fikir Bilun'cum, en kisa zamanda ben de deneyecegim...
Sevgiler...

Bilun ŞEN dedi ki...

* EMBİR,

Dene Embir'cim, bence süper olacaklar :) Beğenmene çok sevindim :) Öpüldün..



** FERAH FEZA,

Beğenmene çok sevindim canım, dene elbette.. Sevgilerimle..

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bilun'cum hergün biraz daha şaşırtıyorsun bizi, harika olmuş bu. Üstelik dikiş makinan olduğunu bilmiyorduk, gerçi bunda kullanmamışsın ama onunla neler yapabileceğini tahmin etmekte zorlanıyoruz, sevgiler

Bilun ŞEN dedi ki...

Canım benim, beğenmenize çok sevindim. Makinem var evet, üstelik 2 senedir.. Aslında diktiğim, dönüştürdüğüm şeyler vs. var ama tembellikten yazamadım hiçbirini :) Bundan sonra bunları da yazacağım canlar :)
Çok teşekkürler tekrar, öpüyorum..
Sevgilerimle..

ebvatathemua dedi ki...

Bir sürü bu tarz şalım var ve yelek olarak kullanma fikri harika oldu,hemen deneyeceğim ellerine sağlık:))

Bilun ŞEN dedi ki...

Merhaba Ebvata, şallarının değerlenecek olmasına çok sevindim :) Ayrıca beğenmene de..
Çok çok sevgilerimle..

Laçin Tenel dedi ki...

süper olmuş canım!!!
aynen bu şekilde bir sürü yelek var piyasada. Çok da tarz duruyolar.
En son Burda' da dikdörtgen bir parçadan plaj bornozu gibi birşey yapmışlardı,o da çok rahat uygulanabilir.

Bilun ŞEN dedi ki...

Çok sağol canım, beğenmene çok sevindim :) Bence de çok tarz. Çok beğendim ama pahalı gelince, kendim yaptım :)
Burda'dakini görmedim henüz, ona da bakiim :)

nalan dedi ki...

Biluncugum Burda daki bornozu tarayip yayimlar misin veya bana yolarmisin.Amerikada Burda bulamadim.herhalde bulamiyacagim da .

Bilun ŞEN dedi ki...

Tabi Nalan ablacım, alır almaz tarayıp yollarım. Çok çok sevgilerimle..

Suzy dedi ki...

Bloğumdan sana tılsımlar serptim onları almak için bloğuma yine uğra, sevgilerimle...

caramel macchiato dedi ki...

aaa ne güzel olmuşşş :)
yalnız ben korkarım elim kayar falan :) ben sana getireyim sen kes bebeğim :)))

Bilun ŞEN dedi ki...

Tamam kuşum ayıpsın, ben sana kesilmişini getiririm :) Öpüldün!

Adsız dedi ki...

şahane bişey bu ..dikişsiz zahmetsiz teşekkürler

Unknown dedi ki...

çok pratikmiş tek gerekli olan sadece biraz cesaret