22 Eylül 2010 Çarşamba

bilundesign @ kuledibi



Beni Twitter'dan takip edenler, bu başlığı sıkça gördüler..

7 Temmuz'dan beri bi'kuyuya düştüm ben..
Merakla aşağı baktığım o kuyuya beni nişanlım itti..
Hala düşüyorum aşağı, etraftaki onca masala bakarak, kendi masalımda aşağı doğru yavaşça düşüyorum..

Hem güzel, hem de meraklı bir bekleyiş içindeyim.

Balkonumdan izlediğim, beni ne olursa olsun rahatlatan, huzura erdiren Galata Kulesi'nin gölgesi altında silikon tabancam elimde renkleri birleştiriyorum yine. Değişen tek şey hayal gücümün bu gölge altında daha da genişleyeceği..


7 Temmuz'a dönelim, hatta daha öncesine..
Nişanlımın Serdar-ı Ekrem Sk.ta bana minicik bir atölye-butik araması sonucu kendimi burada buldum. Olur mu olmaz mı derken, oldu bile. O tarihten beri yavaş yavaş hallediyoruz eksikliklerimizi.
Şimdilik bu kadar, ayrıntılı olarak çok yakında bu hikayeyi sizinle paylaşacağım.

Ve evet, hep hayalini kurduğum o ufak dükkanın içindeyim ben şu an. Hala minicik eksikliklerimiz var, onlar da hallolunca Ekim başı gibi açılış partisi yapacağız :)
Ama ben her gün buradayım, Galata Kulesi'nin gölgesinde yeni masallar anlatıyorum. Dinlemek isterseniz her zaman beklerim..



Bilun Design web sayfası.

70 yorum:

Lokum Hanim dedi ki...

Yehu Bilun'u yeni yuvasinda sekerlerle ziyaret etmeli oylese hayirli olsun canim =)

Haydins dedi ki...

Aa canım hayırlı uğurlu olsun inşallah , ne güzel bir işe vesile olmuş nişanlın :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

Canimmm ben oyle heyecanliyim kii en az senin kadar:) Balkonun cok guzel cok, o balkonun hem disarisi hem icerisi ayri guzellige bakiyor. Bol sans, keyif, huzur ve kazanc diliyorum.
cicileri en kisa surede Galata sokaklarinda Tolga GUnayla cekmek istiyoruz:))

vintageduygular dedi ki...

Tebrik ederim canım. Senin adına çok sevindim. Zaten twitterdan kuledibinde birşeylerin olduğunu/oluştuğunu anlamıştım. Umarım herşey gönlünce olur. Sevgiler ;)

Flame dedi ki...

Olur, olur.. Olmaz mı hiç? Çok da güzel olacak hem! Bak demiştim diyeceğim sana vakti gelince.. Öperimmm kocamannn..

Flame dedi ki...

Olur, olur.. Olmaz mı hiç? Çok da güzel olacak hem! Bak demiştim diyeceğim sana vakti gelince.. Öperimmm kocamannn..

Ayca Karaoglan dedi ki...

Muhteşem bir haber bu minnoşum :)
İlk İstanbul tatilimde orada olacağım :)

ANTİGONE dedi ki...

hayırlı olsun canım, çok sevindim. herşey gönlünce olur umarım ;D

Kürksever dedi ki...

Hayırlı olsun! Her yerde Zara, Mango, Starbucks, Accessorize, HM var ama Galata Kulesi sadece bir yerde var, Bilun design ürünleri de ruhsuz bir AVM'ye değil ancak böyle biricik bir mekana yakışırdı.

Nur dedi ki...

Şahane bir haber bu hakikaten tebrik ederim seni Bilun. Umarım herşey beklediğinden de güzel gelişir..
Fırsatım olursa mutlaka gelirim.

Unknown dedi ki...

Bu şahane bişey çok sevindim hem senin hem bizim adımıza :) açılır açılmaz gelmek istiyorummmmm ;)

Diwonderland dedi ki...

Kendi masalında seninle bütünleşmiş bir yere doğru sürükleniyorsun ne mutlu sana, e bu masal da mutlu sonla bitti biz çıkalım kerevetine:) Senin adına çok mutlu oldum biluş hakettiğin başarıya doğru adımlarla ilerliyorsun öperim öperim:)

Bilun ŞEN dedi ki...

* ZUZU,
Canım benim çook teşekkürler. Şeker var, sen gel yeter :)

** HAYDİNS,
Canııım çok teşekkürler :) Sağolsun her işimde imzası var onun :)

*** STYLEBOOM,
Canımsın canımm, heyecandan öliiciiim :)) Çok teşekkürler güzel szölerine, iyi dileklerine. Bekliyorum, Tolga bey tatilden dönebilirse buyrun gelin :)))

**** VİNTAGE DUYGULAR,
Canım benim çok teşekkürler. Kuledibi benim için çok özel. Bu yüzden iki katı mutluyum :)

***** FLAME,
Canımsınnn, ilk bilenlerdensin. Uğuruna inanıyorum ;)

****** AYÇA'NIN DÜKKANI,
Canım benimm çok sağol, mutlaka gel tabi. Galata Kulesi manzarası eşliğinde kahve içelim beraber ;)

******* ANTIGONE,
Çok teşekkürler canım, amin :)

******** COŞKUN HÜRSEL,
Ne güzel bir yorum bu. Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum gerçekten.. En sevdiğim tarihin yanıbaşında üretiyor olacağım artık :)

********* NUR,
Çoook teşekkür ederim Nur, çok sağol. Mutlaka beklerim.. Kahvemizi, çayımızı içeriz Kule manzarasında :)

********** OBJEKTİFİME YANSIYANLAR,
Çoook teşekkür ederim :) Çok mutlu oldum. Açık şu anda da :) İstediğin zaman gelebilirsin ;) Sevgiler..

*********** DİMPLE,
Canımsın benim canım, biliyorsun değil mi? O güzel kalbine kocaman teşekkürler. Her şey için ;) Çikolatalı çileklerim için ise, ayrıca teşekkürler. İhihi seviyorum seniii

.Pınar K. dedi ki...

Ne güzel... Hayırlı olsun :)

nazo dedi ki...

Bilunn öyle güzel bir masal ki bu.. Çok yakında, çok daha güzel olacak herşey, hayal ettiğinden bile güzel..
Tekrar tebrikler..
Görüşeceğiz bir gün Kuledibi'nde ;)

canDirekli dedi ki...

harikasın canımın içi :)

ben kaç kere gittim geldim oraya kapısını aşındırdım bile oooooh :)

görseniz o kadar sevimli bi yer ki.. tam bilunluk :)

balkona diyecek yok zaten buradan görüyorsunuz :)

en az senin kadar heyecanlıyım canım beniiiiim :)

her şey süper olacak! :)

Stil Direktoru dedi ki...

Oh be sonunda bugün telde pot kırdım sandım yazmışsın :) Döneyim de hedayemizi alıp gelelim çok sevindim çok!

Hesionka dedi ki...

Aaaaaaaaaaa tebrik ederim canım!
Harika bir şey buuu!

Twitter'da 4square olarak gördüm ama bunu okuyana kadar anlamamışım ne olduğunu!

Ne kadar güzel bir şey, hayırlı uğurlu olsun!

Aslı dedi ki...

Ne güzel, tebrik ederim:)

Unknown dedi ki...

Harika bir haber bu.. Ama hiç şaşırmadım doğrusu.. Senin gibi bir mükemmel hayal gücüne sahip ve yeteneğide bu orantıda olan biri için yapılması olması gereken bir şeydi zaten.. Her şeyin güzel olması dileğiyle sana bol bol kazanç diliyorum!!

Rumeysa dedi ki...

:) bugün Galata daydım, Kulenin dibinde..:) Yürüdük, yürükdük bi baktım kuleye gelmişiz. Bi anda ağzımdan çıktı; "Bilunnnn!!" :) ;)

Bir dahaki gelişimde ziyaretine geleceğim..;)

Cansın Ekşi dedi ki...

hayırlı olsun tatlım cok sevindim mutlaka ziyaretine gelicem!

visnetadindaa.blogspot.com

sesiber dedi ki...

Bilunum çok çok sevindim senin adına. Galata ortamı da sana çok yakışmış. İnsana daha da ilham verir orası. Kıymetinin bilindiği, değerinin arttığı eğlenceli,güzel ve üretken bir iş yaşamı diliyorum taa içimden gelerek. Geldiğimde mutlaka uğrayacağım sana.
Sevgiler...

Ebubekir dedi ki...

Öncelikle hayırlı olsun diyorum.

İnşallah hakkınızda hayırlısı olur..:) Benim nacizane arkadaşım sizin en büyük destekçinizdir herhelde, nişanlınızdan sonra..;) Bugün bakındık oradan geçerken sizin dükkana görseydik gelecektik..Artık bir dahaki sefere..:)

Hayırlı işler olsun.. Allah utandırmasın..

lale kunt dedi ki...

ne kadar harika bir yerde ne kadar harika bir şeye başlamışsın biluncum... her gün gitmek için sabırsızlandığına eminim. ben olsam öyle olurdum da :)
tebrik ederim seni, daha güzelleri de olur inşallah.
öptüm kocaman...

Unknown dedi ki...

hayırlı olsun... açılışınızı dört gözle bekliyorum...

stylebyDemLin dedi ki...

Çok güzel bir haber :) Çok sevindim canım... Şimdiden sana bol satışlarrrrr :) İstanbul'a gelince mutlaka uğrayacağım :)

Peaceinwonderland dedi ki...

Enerji tabanaım benim. Twitter'a eskisi gibi bakmıyorum artık,dolayısıyla kaçırmışım bu haberi.
Ama okul için kalktığım şuy erken saatte tek gülme sebebim olduğu için çok ama çok mutlu oldum.
Açılışı sabırsızlıkla bekliyorum..
Yapabileceğim bir şey varsa bana email yollaman yeterli.
Seni kocaman öpüyorum....

Peaceinwonderland dedi ki...

Enerji tabanaım benim. Twitter'a eskisi gibi bakmıyorum artık,dolayısıyla kaçırmışım bu haberi.
Ama okul için kalktığım şuy erken saatte tek gülme sebebim olduğu için çok ama çok mutlu oldum.
Açılışı sabırsızlıkla bekliyorum..
Yapabileceğim bir şey varsa bana email yollaman yeterli.
Seni kocaman öpüyorum....

Bilun ŞEN dedi ki...

* MODA SANATTIR,
Çok teşekkür ederim :))

** N@ZO,
Canım benimm güzel yüreğine kocaman teşekkürler, Kuledibi'de bekliyorum seni :))

*** CAN DİREKLİ,
Canım benimm, ismi üzerinde, adı kalbinde saklı Can'ım benim.. Nasıl da anlatmış, kıyamam; uğur getirdin zaten sen ;) Hep İstanbul'da olsan da hep gelsen keşke.. Canımsın..

**** STİL DİREKTÖRÜ,
Çok teşekkür ederim, beklerim efendim her zaman :p Pot kraliçesi :D

***** HESİONKA,
Hesicim, çook kocaman teşekkürler :) Çok heyecanlıyım, çok :)

****** ASLI,
Çok teşekkür ederim :)

******* BEYAZ BÜYÜ,
Canımm, çok teşekkürler, ne güzel bi'yorum bu böyle. Çok mutlu oldum :))

******** RUMEYSA,
Canımmmm, neden gelmedin. Mutlaka gel bi'dahakine :))

********* CANSIN EKŞİ,
Canım çok teşekkürler :) Beklerim mutlaka.

********** SESİBER,
Canımm içten dileklerine, güzel sözlerine çok teşekkürler. Nasıl mutlu oldum anlatamam. Kule benim için çok özel.. O yüzden buradayım ve her şey çok güzel olur umarım..

*********** E-S-A,
Çok teşekkür ederim. Biliyorum biliyorum arkadaşınız Rumeysa canım benim :) Bir dahakine mutlaka bekliyorum. Çok sağolun. Sevgiler..

************ UYUZ CADI,
Canımm benimm, aynen öyle. Her gün koştura koştura geldiğim yer burası. Çok teşekkür ederim cadıcım, güzel sözlerine, iyi dileklerine..

************* ESRA GÜNÜŞEN ERTUĞRUL,
Çok teşekkür ederim :)

************** STYLE BY DEMLİN,
Mutlaka beklerim, çok teşekkürler canım :)

*************** PEACE IN WONDERLAND,
Canım benimm, minnak'ımm çok teşekkür ederim söylemen yeterli :) Çok mutlu oldum :) Barış'cım ben de seni en kocamanından öpüyorum :)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Bu nasıl güzel, nasıl heyecan verici bir haber böyle :D
Enn kısa zamanda paspasına ayaklarımı silmek, o tüm kalbiin güzelliğini yansıtan gülen yüzünü yeniden görmek, o sıcacık sarılmanla ısınmak, kapını çalmak istiyorum canım.
En kısa zamanda...

Deniz dedi ki...

Ne de iyi etmiş itmekle :) Tebrik ederim. Gelince mutlaka görmeliyim bu güzel ortamı. İçinde hep güzel haberler siparişler almanı dilerim. Hayırlı olsun.

Adsız dedi ki...

Biluncum bence geç bile kalmıştın, bu güzel başlangıcın nice güzel gelecekler doğruması dileğiyle....Nesligül

Hobihane dedi ki...

Hayırlı olsun...Huzurla,mutlulukla.

Gülden YAPAR dedi ki...

Canım benim çok çok sevindim .Kolaylıklar diliyorum,buluşmak dileği ile :)

sibel dedi ki...

Beyaz atlı prens,bir dükkan bulmuş ,güzel prenses bu dükkanı hayata geçirmiş.. bol bol uğurlu güzel satışlaR YAPARMIŞ.. BU MASAL DA BÖYLE SÜRÜP GİDERMİŞ...Hayırlı olsun tatlım inşallah çook çook satışlar yaparsın.çok öptüm.

Unknown dedi ki...

Heyooo hayırlı olsun canım hadi hemen gelelim :)))

Eda Yılmaz dedi ki...

Çoook güzel bir haber bu. Hayırlı uğurlu olsun :)

STYLEISTICO dedi ki...

Canım face dende yazdım ama tekrardan hayırlısı olsun, kendi masalını yazdın :) eminim herşey çok güzel olacak...

ilkim hicler dedi ki...

canımmmm ne güzel haber bu,
kendim ordaymısım gibi sevindim o kadar yani anlatamam,
hayaller ne içindir?
tabii ki gercekleşecekti :)
benim nişanlım da bastırıyor bu dükkan mevzuuna,sanırım evde cer çöp görmek istemiyolar die bu kadar destek oluolar,şüpphelerim var :)))))
hahahahahah deli kız tebrikler tekrar!

Guz dedi ki...

Hayirli olsunnn

Açalya dedi ki...

Ne kadar güzel bir haber bu! Tebrik ederim, sana bol kazançlı, sergili, festivalli, kermesli, ihraçlı bir ticari hayat dilerim canım benim. İstanbul'a gelince uğrayacağım bir yerim daha oldu.

Laçin Tenel dedi ki...

Muhteşem bir haber..
Sonunda en istediğin şeyi gerçekleştiriyorsun. Bütün başarılar senin olsun. Öpüyorum...

Unknown dedi ki...

harika süper tebrikler canmm

feltdesign dedi ki...

Tebrik ederim. Sizin adınıza çok sevindim. Mekan harika , bol satışlar dilerim...

Chilekli Pasta dedi ki...

Hayırlı olsun Biluncum..

Bilun ŞEN dedi ki...

* VOLKAN-KALDERA,
Canımmm benimmmm sen gel yeter, sımsıkı sarılıcam sana ben. Çok özledim zaten :) Çok seviyorum seni..

** DENİZ,
Canım, Deniz'cim.. Mutlaka bekliyorum. Galata Kulesi'nin gölgesinde laflamalıyız seninle..

*** NESLİGÜL,
Çok teşekkür ederim Nesligül'cüm, çok mutlu oldum :)

**** EMİNE İNCEFİDAN,
Çook teşekkür ederim :)

***** FGYAPAR,
Canım ablacımmm çoook kocaman teşekkürler, mutlaka beklerim :)

****** SİBEL,
:)) Heeey ne güzel bir yorum bu.. Çoook kocaman teşekkürler güzel sözlerine ve iyi dileklerine.. Öptüm ben de..

******* MİA,
Canımmmm sonunda burada kavuşacağız galiba seninle.. :)) 'Cesaretin Var mı Aşka' filminin müziği ile karşılayacağım seni :))

******** İZMİR İSTANBUL ARASI,
Çook teşekkürler :))

********* STYLEISTICO,
Çook teşekkür ederim canımmm, çok çok çok sağol :)

********** İLKİM HİÇLER,
Canımm, çatlak patlak yusyuvarlağım :) ahahaha koptum yalnız, deliii :))) haklısın vallahi, o yüzdenmiş demek :)) gel mutlaka tamam mı, özledim seniiii :))

*********** LIFE IS FASHION,
Çok teşekkürler :)

************ AÇALYA,
Canımmm, Açalya'm.. Çook teşekkür ederim. Seninle mutlaka şu koca kulenin gölgesinde laflamalıyız. Seviyorum seni..

************* LAÇİN,
Laçincim, canım çok teşekkür ederim. Biliyorsun hep aklımdaydı.. Öpüyorum ben de..

************** TUGBA'S ATELIER,
Çok teşekkürler canım :) Darısı başına :)

*************** FELTDESIGN,
Çoook teşekkür ederimm :))

**************** CHILEKLI PASTA,
Çok teşekkürler canım :)

sezens dedi ki...

Kalbinin tatlılığı yüzüne vurmuş sevimli insan...

Kendine ait bir yerde, özgürce ve hesapsızca , düşlerin ve naif duygularınla oluşturacağın yepyeni ürünlerini merakla bekliyorum...

Biz uzaklardaki izleyicilerin için de mekanının bol bol fotolarını paylaşırsan sevinirim....

ışığın eksilmesin
sezen

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bilun cum, harika bir haber hayırlı olsun, çok güzel olacağına eminiz, sevgiler

Adsız dedi ki...

Çok sevindim çok güzel bir haber bu umarım sana çok güzel etkileri olur:) Tebrik ederim İstanbula geldiğimde mutlaka uğramak isterim

AiShA dedi ki...

Hayırlı olsun biluncum.Çok sevindim.

Bilun ŞEN dedi ki...

* SEZEN,
Ne kadar güzel bir yorum bu.. ne kadar duygulandım, ne kadar sevindim anlatamam. çok çok teşekkür ederim. çok mutlu oldum. elbette, bol bol fotoğraf yükleyeceğim. umarım yolunuz düşer bir gün kuledibi'ye..
çoook kocaman teşekkürler, öpüyorum :) sevgilerimle..

** ÇOCUKLA ÇOCUK,
Çook teşekkürler canlar, çok sağolun :) öpüyorum sizi..

*** FASHIONABLE PRINCESS,
Çook teşekkür ederim, mutlaka beklerim :) Çook sevgiler..

**** AISHA,
Çoook teşekkürler Ayça'cım, sevgilerimle :)

nar dedi ki...

Nasıl tatlı anlatmışsın heyecanını, taaa buralardan (uzaklardan) hissettim... Yolun açık olsun canım:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Hayırlı olsun canımm çok sevindim. Bir de mail attım sana, çok öpüyorummm ;)

Gonca dedi ki...

Bilun senin adına çok sevindim , tebrikler :))) başarılarının artarak devamını diliyorum

Bilun ŞEN dedi ki...

* NAR,
Çook kocaman teşekkürler canım :))

** ALIŞVERİŞ CİNİ,
Çook teşekkürler canım, muck!

*** GONCA,
Çook teşekkür ederim, iyi dileklerine de :) Çok mutlu oldum. Sevgiler..

BirSen dedi ki...

Tebrikler Bilun!:)
Istanbula geldigimde mutlaka butigine misafir olmak isterim.
Bereketli,bol kazanclar diliyorum sana...sevgiler...

Bilun ŞEN dedi ki...

Çook teşekkürler sevgili Birsen :) Mutlaka beklerim :) Çook sevgiler benden de..

Unknown dedi ki...

Aa şahane birşey bu.
Çok çok tebrik ederim.
Eminim über süper başarılı olacaksın.

Bilun ŞEN dedi ki...

ihihi :)) yaşasın :) çook kocaman teşekkürler :)

Elif UYSAL dedi ki...

Bilun hayırlı olsun.En kısa zamanda bir İstabul ziyareti ayarlayıp o harikalar diyarına gelmek istiyorum.Sevgiler ve başarılar

Bilun ŞEN dedi ki...

Çook teşekkürler Pride, beklerim elbette :) Çok mutlu oldum, sevgiler :)

noyumberry dedi ki...

Tebrik ederim canım:)
Yaptığınız güzel çalışmaların değerini bulması dileğiyle:)
Sevgilerimle..Tülay..

Bilun ŞEN dedi ki...

Çook teşekkür ederim, sevgilerimle.. :)

atolyenott dedi ki...

Tebrik ederim, hayırlı uğurlu olsun, bende birgün ziyaretine gelmek isterim. sevgiler:))

Bilun ŞEN dedi ki...

Çook teşekkür ederim, beklerim elbette :)) sevgilerimle..

Gülen Tezer dedi ki...

K.G.S.'m başaracağını biliyordum.
Ben bile çok heyecanlıyım, seni düşünemiyorum.. Orada olmayı çok isterdim.
Öptüm..

Bilun ŞEN dedi ki...

Gülen ablacım canım benimmmm çook çoook teşekkürler. Desteğin hep omzumda.. Seni seviyorum..

Nimo dedi ki...

bana kule içi deme :( hiç hatırlamak istemiyorumm biluuunn :( lakin benim suçumda olsun...bak hatta bloguna tekrar girdimm kuleyi gören görsel'e bakmak adına....şimdi çzdümm girmediğim bir ara vardı,evett eveeett...burası orası....
:((

Adsız dedi ki...

geliyorum sana haftaya geliyorum :D seninle tanışmaya şirin masal dünyana geliyorum