5 Eylül 2010 Pazar

IFW'nin Ardından..



25 Ağustos'ta Gizia ile start alan İstanbul Moda Haftası'ndaki defilelere zaman zaman ben de katıldım. Benim amacım, renkleri, dokuları, tasarımların hikayelerini yakından takip etmekti elbette. Aynı zamanda çok farklı bir telaşın içinde olduğumdan tüm defilelerde bulunamadım haliyle :)

Kısaca defilelerden bahsedip, bi'kaç fotoğraf paylaşacaktım ama üzerinden baya zaman geçtiği için vazgeçtim. Siz bu görsel şöleni, Tolga Günay'ın objektifinden ve StyleBOOM'un akıcı anlatımından takip edebilirsiniz. Ve pek tabi Blogger olarak yaşadığımız sorunlar için de sizi Koray Caner ve Can Direkli ile başbaşa bırakacağım.
Markafoni Blog'dan da takip edilmiştir zaten defileler..

Ben bu Fashion Week boyunca, en çok Simay Bülbül, Bahar Korçan, Özgür Masur'u merak etmiştim. Bunların dışında Zeynep Tosun, Niyazi Erdoğan, Özlem Süer ve Tuvana Büyükçınar'ı da çok beğendim.
Beğendiğim tasarımcılarla ilgili ayrı bir post gelir diye düşünüyorum :) Özellikle Simay Bülbül..

4 yorum:

Beril Öke Gülen dedi ki...

fotograf baya ilginçmiş :))

Unknown dedi ki...

canım samımıyetını sıcaklıgını ozlemısım..
harıka cıkmıs foto.svgler

canDirekli dedi ki...

Yerim bizi! :D

Bilun ŞEN dedi ki...

* Beril Öke Gülen,
Biz ilginçiz ya ondandır ihihih :)

** Özge Sipahioğlu,
Özge'cimmm canımm benimm, ben de. Öpüldün çok!

*** Can Direkli,
Ben de yerim bizi :)