28 Eylül 2010 Salı

Dükkanla ilk buluşma


Bu manzarayı bilmeyen kalmadı herhalde :) Ofisin en çok bu yanını seviyorum. Pencereyi doğru açıda açarsam, çalışırken bile görebiliyorum Galata Kulesi'ni :)


Ve işte, Serdar-ı Ekrem Sk. No:4. Bu minik apartmandayım ben. Füreya Galata Balıkçısı var yan tarafımızda. 1. katta hikayeleri masallar anlatıyorum, en renklisinden..


Eski kapı hayranı biri olarak, ofisin dış kapısını beğeniyorum. Hatta bayılıyorum :)


Bu da ofisin kapısı.. Nasıl eski, nasıl güzel..


Babam eksiklikleri kontrol ederken, sevgilim de bana buranın ne kadar küçük olduğunu gösteriyor :)


İlk karşılaşmam, ona ilk aşık oluşum böyle oldu işte..

34 yorum:

Sıla Yılmaz dedi ki...

Sonraki hallerini de isteriz kiii :)

Bilun ŞEN dedi ki...

Bilun Dükkan'da serisi yapmak istiyorum kuzucum. Bilun Dükkanda 1,2,3,... daha da gider bu :) Görmemişin dükkanı olmuş hesabı :D

Unknown dedi ki...

aslında tam bir masal.
blogunu ilk açtıgın anları hatırlıyorum ve şuan buraya tanıklık..
Tatlı bilun herşey daha nekadar güzel olabilir bilmiyorum ama tüm kalbim seninle :)

Moda Tutkusu dedi ki...

Hayırlı olsun:)Eminim sen orayı nasıl daha da güzelleştirmişsindir.Fırsatım olursa gelmek istiyorum...Görüşmek üzere...

Bilun ŞEN dedi ki...

* MODA(E)RATOR,
Canımmmmm, çook kocaman teşekkürler :) Çok mutlu oldum..

** MODA TUTKUSU,
Çook kocaman teşekkürler, beklerim mutlaka :) Biraz değiştirdik işte içerisini; raflar falan ekledik :)

Adsız dedi ki...

canım benim hayırlı uğurlu olsun. ziyaretine geliriz artık.
nuray.

benden, bizden... dedi ki...

Biluncum nasıl sevindim! Hayırlı güzel olsun her şey senin için...

Unknown dedi ki...

çok beğendim ne kadar güzel bir yerde iş yerin var cnm. Yeni halini bende merak ettim dükkanın resimlerini en kısa zmanda bekliyoruz..

Bilun ŞEN dedi ki...

* FAKEBARBIE,
Nuraycııım parti de yapıcaz :) Yaşasın :)

** POH POH PERİSİ,
Çook teşekkürler canım :))

*** MODACI,
Çook teşekkürler, ekleyeceğim yeni halini de :)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

merhabalar
hayırlı olsun işyerin aynı zamanda dükkannın..
sevgiler

touch the sky dedi ki...

Tebrik ederim Bilun harika bir şey olmalı, ayrıca manzarana ben de bayıldım, sevgiler ve başarılar canım...

Cansın Ekşi dedi ki...

cok güzel olucak biluncum inanıyorum yanındayız harika isler cıkarıcaksın(:

madammoda dedi ki...

Tatlım hayırlı ugurlu olsun, sen burda daha ne tasarımlar yaparsın...
Çok büyük bir mutluluk olmalı ;))

Nilgün Komar dedi ki...

yok senin dükkanın olmuş biz görmemişiz :) böyle diyelim kuzum bereketi ile gelsin satışların.. güzel günler dilerim..

fashion house by zeto dedi ki...

Hayırlı olsun canım:)Herşey yavaş yavaş olur oranın manzarası yeter ya:)

MODA DUYGUSU dedi ki...

ayyy Bilun'cum yemin ederim kendim açmış kadar sevindim.Nasıl mutlu oldum Allah hayırlı bol kazançlar nasip etsin inşallah:) o tarafa ilk geldiğimde gelip görmek istiyorum. Tabi bu güzel olayın kendi payıma düşen kısmı olarak da darısı başıma diyorum :))

Sanemiko dedi ki...

hayırlı ,uğurlu,neşeli ve bol satışlı olsun:)bir gün gelmek istiyorummmm

Stil Direktoru dedi ki...

Yavru kuşum tekrar bereketin ve huzurun daim olsun.
Sana da dediğim gibi bir aksilik olmazsa en kısa zamanda yeni ciciler talan edilecek.
Güzel kahvaltılar hazırlayan baboşuna öpücükler, Ram'da sevgiler.

Bilun ŞEN dedi ki...

* ŞEKER PERİSİ,
Çook teşekkür ederim :)

** TOUCH THE SKY,
Çoook teşekkürler :) Manzara yetiyor zaten :) Beklerim bi'güni manzaraya karşı kahve içeriz :)

*** CANSIN EKŞİ,
Cansıncım, canımm ne tatlısın. Kocaman teşekkür ediyorum. Zaten desteğiniz olmasa bugünlere gelemezdim..

**** MADAMMODA,
Çook büyük hem de :) Çok teşekkür ederim canım :)

***** CELEBİ74,
:)) Yok canım öyle de demeyelim :) Çok çok teşekkürler :)

****** FASHION HOUSE BY ZETO,
Valla doğru söylüyorsun canım, yavaş yavaş hallettik biz de, yine de devam ediyoruz tabi :) Çook sağol canımmm :))

******* MODADUYGUSU,
Duygucum canım benimmmm, gel mutlaka tabii, temennin için de aminnnn diyorum ve seni öpüyorum :))

******** SANEMİKO,
Çook teşekkürler, beklerim tabi, buyur gel :)

********* STİL DİREKTÖRÜ,
Çook teşekkür ederim :) Beklerim valla, yeni ciciler şimdiden gitmeye başladı :))) Bitmeden koşun a dostlar :)

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Bilunnn ben birşeyleri kaçırdım herhalde, ne için bu ofis? Yeni cicileri burda mı yapcan yoksa? Hayırlı olsun Allah yolunu açık etsin

Bilun ŞEN dedi ki...

Canım, yok pek bi'şey kaçırmadın :) Ofis, atölye ve dükkan bi'arada canım :) Çook teşekkür ederim canım..

Melis dedi ki...

süpermiş,her iki kapıyada bayıldııııım :) hayırlı,uğurlu ve booool kazançlı olsun canım :) inşallah birgün gelir yakından görürüm :)

Yael dedi ki...

Iyi niyetli kule bana komsu gonderdi ve ben komsumu cok sevdim :)
Insallah her sey hayal ettiginden bile guzel olur...

Serap dedi ki...

göremedikçe dahda heyecan yaptım :) bir türlü baskın yapmak kısmet olmuyor ama geliiicim

Bilun ŞEN dedi ki...

* MELİS,
Çook kocaman teşekkürler, beklerim tabi :))

** YAEL,
Canım yaa tatlı komşum benimmm, seni çok seviyorum valla bak :p

*** SERAP,
Koş kız koşşş :) Gelemedin bi'türlü, zımba ramaya gidiyoruz desem koşarak gelirsin ama :D

sezens dedi ki...

Cici Bilun :)))

Demek eski kapı merakın var...ben de sadece bende var sanırdım...gittiğim bir çok yerde kapıları fotoğraflamak veya onların önünde dalgın pozlar vermek çok hoşuma gidiyor....

Mekan gerçekten çok naif... duvarlarındaki yaşanmışlık, geçmişine ait sesler...çok hoş yaaa....kolay gelsin :)))

Bilun ŞEN dedi ki...

:) Sezencim ne tatlısın :) Ben çok çekerim kapı fotoğrafı ve tam da cennete düştüm diyebilirim, sağım solum önüm arkam eski kapı dolu :))
Gelirsin bi'gün o yaşanmışlıklara bakarız beraber :)

Maffionista dedi ki...

Hayirli olsun, gercekten cok guzel bir yer. Insallah orda butun hayallerin gerceklesir. Biz seni takip etmeye devam ediyoruz!
http://maffionista.blogspot.com/

vintage peony dedi ki...

Selam Bilun,
senin adına çok sevindim.
Hayırlı olsun, bol kazançlar.

sezens dedi ki...

İzmir İstanbul arası ne ki :))) İlla ki gelicem ve senin tükkanı :))) görücem. Sen yerleştikten sonra mekanını nasıl dekore ettiğine bir göz atarak sana minik bir hediye göndermek istiyorum tabi kabul edersen... ;)

Bilun ŞEN dedi ki...

* MAFFIONISTA,
Çoook teşekkür ederim, çok sağolun :))

** VINTAGE PEONY,
Çoook kocaman teşekkürler :))

*** SEZEN,
Sezencim çok tatlısınnnn ama sen yaa :) sen gel yeter valla :)) çook teşekkürler, çok mutlu oldumm

Unknown dedi ki...

canım hayırlısı olsun. İnşallah her şey gönlünce olsun. Bol kazançlı günler.... Ayrıca SEvinç ablamıda öp benim için...:)

Asortik Krep dedi ki...

Hayırlı olsun,takipteyiz :)

Bilun ŞEN dedi ki...

*SÜHEYLA,
Canımmm çook teşekkürler Süheyla ablacım, öpüyorum kocaman..

** ASORTİK KREP,
Çok teşekkürler :)