17 Ağustos 2009 Pazartesi

Tatil Dönüşü..

Tatil Fotoğraflarından bazıları..


Kumlar sıcacık ama deniz dalgalı.. Bu terlikleri de sevgili hersheylerden aldığım kurdelelerle yaptım.


Yağmur yağınca Kocaali'nin merkezine attık kendimizi, fotoğraf çekelim diye.. Biz sevgili ile ne zaman bir araya gelip, denize girmek istesek yağmur yağar :)



Bir amca sakinliğinde izini sürdük ilçenin..


Yoğurt kabı çiçeklerine su verdik gizlice..

Maden Deresi'nin tabiri caiz 'çivi gibi' suyunda serinlemek..




Acemi bir asker selamı neticesinde,


En güzeli, sevgilinin elinden demli bir çay içmek..



Sürecek..

10 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Biluncum sizin fotolar da süper:)))

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Fotoğraflarla anlatıma bayılıyorum, kelimelerden çok daha fazla işe yarıyor.
Yine yine yeniden ALLAH KAVUŞTURSUN ...
Şafak kaç :P

Unknown dedi ki...

cnm ozellikle dere fotolaarına bayııldımmm allah sindirsinn:)

Tazekahve dedi ki...

Çok sıcak anlatımlar,paylaşım için sağol canım :)

Bilun ŞEN dedi ki...

* KİRPİKTEKİ GÖZYAŞI,
Sağol canım benim, beğenmene çok sevindim.. Sakinliği çok seviyorum :)


** VOLKAN-KALDERA,
Ben de öyle düşünüyorum canım, çok haklısın. Bundan sonra daha sık yapmalıyım sanırım. Laptop, düzenlenecek fotoğraflarla dolu, şu tembelliği atsam üzerimden, süper olacak.. Yine yine yeniden çok çok sağol, şafak 150 :)


*** ÖZGE SİPAHİOĞLU,
Sağol canım, buz gibiydi vallahi :)


**** TAZE KAHVE,
Çok teşekkürler canım..

Stil Direktoru dedi ki...

Aha bak işte yeni doldu gözlerim :( Sanırım hamiş olunca seni okumayacağım fındık kurdum :( O modda birde üstüne kalemin allah bullak olurum :...( Yatın beraberiz ya susamıştım iyi gelirsin bebem.

Bilun ŞEN dedi ki...

Canım benim, blogumu sana şifreleyeceğim o zaman :) Hem yanında olucam ya hep, güleriz bol bol :)
Evet evet, yarın beraberiz, çok özledim kuşum..

Adsız dedi ki...

ne cici yapmışsın canım ya
resimlerde harika gitmiş kadar hatta fazlası oldum
şairane anlatıma da diyecek sözüm yok :)

gulnihal kalfa dedi ki...

Terliklerine bayıldım. çok yakında tatile girecem eğer yapabilirsem sana daha önce benden istediğin bir şeyi yapıp yolluyacapım. Dırıı dıırıı dıım :) onun dışında fotoğraflar pek bir güzel. Akerinle olanlarda :)

Bilun ŞEN dedi ki...

* HERSHEYLER,
Sağol canım benim, öpüldün çok!


** GN HANIM,
Ayy canım benim ya, dört gözle bekliyorum, yihuuuuuuuu :)
Askerimin selamı nasıl? :) Öğrenmiştir şimdi doğrusunu :))
Öpüldün çok!