25 Aralık 2011 Pazar

Yeni bir yıl yaklaşırken, istedim de istedim :)

Wishlistlerin havada uçuştuğu bir Aralık geleneğine ben de katılmasam olmazdı :) İşte yeni yıldan benim isteklerim,


1- 2 Ters 1 Düz'ün bu farklı tuniğini üzerimden hiç çıkarmam diye düşünüyorum :) Tıpkı Koi Fish somon kazağım gibi :)
2- E malum, her yeni evli gibi ev için de isteklerim var :) Özlem Tuna'nın 'Kairos' koleksiyonundan bir parça evimin olmalı :)
3- Yeni yıl ruhuna uygun bu geyik broş, Zeckie'den.
4- Yargıcı'nun bu paltosuyla aşk yaşıyorum, bu net!
5- Teknoloji ile ilgili ve de sosyal medya kullanıcıysanız iPhone 4S istemeniz gayet doğal. Kocişkonun erken Sevgililer Günü hediyesi oldu :)
6- Elinde yumaklarıyla annemi hatırlatan, Ceylan ZİGOŞLU tasarımı bu kırmızı kazağı giymeye bile kıyamayabilirim.
7- Gecikmiş bir istek ama bu Dr. Martens ile yeni yıla çok daha pozitif girebilirim :) Kocişko aldı 
8- Mutlu Mutfak Önlükleri'nin önlükleri yanı sıra bu fırın eldivenleri de beni benden alıyor :) Mis gibi yemekler yapıp, kocama bu şirin eldivenlerle servis yapmak var hayalimde :)
9- ByWonderland'in bu Momiji Coco'su bana uğur getirsin!
10- Nazra Jewels'in 'Scrapbook' koleksiyonunda aklı kalanlardanım. Bilekliği var ama bereket damlasının kolyesine asla hayır demem :) Bilekliğin getirdiği uğuru anlatmama gerek yok ;)
11- Önce rengine sonra maharetine vuruldum, Cafissimo, gel mutfağımın başköşesine kon! Tchibo. Canım Sıla ve canım Serap, tam da mutfağımın başköşesine kondurdu 
12- Siyah.. Her zaman zarif, her zaman şık! Feray KANPOLAT tasarımı bu elbise dolabımın vazgeçilmezi olur.
13- Brizo Marin'den bu yastık, evimin en değerlisi olmaya aday!
14- Rahatına düşkün biriyim ve daha da rahat olmam için bu NIKE'ler benim olmalı! :)

E tabi tüm bu isteklerin başı sağlık..
Not: İkinci listede görüşmek üzere ;)

Hiç yorum yok: