28 Aralık 2012 Cuma

Madem Yeni Yıl Geliyor, Yine İstedim :)


Sevgili Dimple in Wonderland, hazır İnstagram'da 2013 wishlistimizi paylaşmamızı istemişken, her yeni yıla girerken yaptığım dilek listesini blog için yaptım ben de :)
Önce İnstagram'daki dileklerime göz atacak olursak,


  • Türkiye'nin doğusunu, en çok da Nemrut'u, umarım 2013'te görebilirim.
  • Kapadokya'yı karlar altında izlemek en büyük hayalim ama en çok balonları seyretmek için 2013'te orada olmalıyım!
  • Evime ne kadar yakışırsın, Kitta Home kitaplık! evmanya.com
  • Jimny! Sen ne tatlısın öyle ;)
  • Bahçeli bir evim olsa.. Rengarenk pencereleri olsa.. :)

İstekler, ihtiyaçlar hiç bitmiyor :)
Onlarca dilek listemin içinden birini daha paylaşıyorum, giyim ve dekorasyon ağırlıklı ;)


  1. 2 Ters 1 Düz, wishlist'lerimin vazgeçilmezi.
  2. Her hatunun gardrobunda olmalı sanki? Chanel 2.55
  3. Kalpak! Ne çok severim seni :) Mango
  4. Evimde hep mobilyalarımdan tamamen farklı bir berjerim olsun istemişimdir. Sen tam benliksin, Wilona :) Mudo
  5. Sezgi Beşli'nin hangi tasarımını listeye koysam şaşırdım. Her biri özgün, her biri çok farklı! 2iki
  6. Her evli hatun gibi ben de evim için dileklerde bulunuyorum haliyle. Üstelik bir anne edasıyla mutfaktan çıkamıyor ve sürekli yemek yapıyorken bu dilek en büyük hakkım :) Tefal Actifry
  7. Seni pek çok istiyorum güzel eldiven! Mudo
  8. Simsiyah! Benim olsana :) Michael Kors
  9. Bankları hep sevmişimdir. Üstelik bu bank, eskiden annelerin bebeklerini, çocuklarını düğünde-dernekte, komşuda-gezmekte uyutmak için sandalyeleri birleştirmesi gibi tasarlanmış. Milton Bank, Mudo'dan.
  10. Umarım göründüğünüz kadar rahatsınızdır da :) Yargıcı
  11. Örgü müsün nesin sen? Seninle uyuyabilirim, benim olursan hiç çıkarmam seni kafamdan. Annem de 'üşütme, başına şapka taksaydın' demekten kurtulur :) Grevi

8 yorum:

esra eba dedi ki...

bende şu bahçeli evden istiyorum ama ya..ne kadar güzeel tam bizlik rengarenk :)))

Unknown dedi ki...

gel ben götüreyim seni kapadokya'ya, ne de olsa memleket :) al bak burda da balon maceramız :)

http://deep-pin.blogspot.com/2012/10/e-biz-balona-binmistik-ki.html

umarım tüm dileklerinin gerçekleşeceği bi sene olur bilun'cum...

Cocukla Cocuk dedi ki...

Dilek listesini görsel yapmak en güzeli:) Yarın yapayım görsel listemi
Herşey gönlünce olsun Bilun'cum

Sahildeki Ev dedi ki...

Kitaplığa ben de bayıldım, hemen evmanya'ya atladım ama yok :(( Tüm dileklerine kavuşacağın mutlu bir yıl dilerim...

Bilun Şen dedi ki...

* EBA DESIGN,
Ya dimi kuzucuk? İnşallah öyle rengarenk, bahçeli birer evimiz olur :)

** PİNOSH,
Aaa sahiden mi? Yaşasın o zaman :)) Koskocaman öpüyor ve musmutlu bir yıl diliyorum ben de :)

ÇOCUKLA ÇOCUK,
Senin de canım benim, mutluluklarla dolu, sağlıklı bir yıl diliyorum, çokça öpüyorum :)

TURQUOISE DIARIES,
Aa bitmiş mi? :( Olsun yine gelir :) Çok çok teşekkür ediyorum ve ben de musmutlu bir yıl diliyorum.. Sevgiler..

Ramazan dedi ki...

Diğerlerini bilmem ama Kapadokya ve Nemrut dileklerinin bu yıl gerçekleşmesi kesin gibi:)

Bilun Şen dedi ki...

TURQUOISE DIARIES, buldum :)

http://www.evmanya.com/urun/203794-kitta-home-merdiven-kitaplik

Bilun Şen dedi ki...

* RAMAZAN,

Yaşasın! Canım koca :) <3