9 Mayıs 2009 Cumartesi

Hersheyler / e-craft


Dünya iyisi bir satıcı. Satıcı değil, dost desem yeridir. Çünkü öyle davrandı. Onca işinin arasında istediğim kitabı bile tarayıp, yolladı bana. Kullandığım muhteşem kurdelalar, keçeler ondan. Hani soruyorsunuz ya bazen, nereden alıyorsun diye. İşte adres burası.

Bu da harika el emeklerini görebileceğiniz blogu.
Herşey için çok teşekkürler Hersheyler :) İyi ki tanıdım seni..
Aslında çoook çok önce yapmıştım alış-verişi ama ancak yazabildim. Bundan sonra paylaşımlarım artacak. Daha Serrose, Leyya var sırada :)

4 yorum:

hersheyler dedi ki...

teşekkürler canım mahçup ettin beni :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

nasıl gitti kermes Bilun'cum?
Hersheylere gidip bakıyoruz hemen

yaprak dedi ki...

canım ızledım senı superdın cok dogal cok tatlıydın opuorum :))

Bilun ŞEN dedi ki...

* Canım geç bile kaldım ve inan az bile yazdım. Herşey için çok sağol. Yine yolum düşecek sana :)

** İyi geçti kızlar, çok eğlendik :)

*** Ya gerçekten mi? Çok sağol canım :) Öptüm ben de :)