12 Mart 2010 Cuma

Ödül'ü alırken..


ZetFashion, Zuzu, Koray Caner, Can Direkli, Gizzy 'nin yaratıcı blog ödüllerinin arasında ismimi görünce havalara uçtum :) Çok çok teşekkürler, seviyorum sizi.

Ağustos ayında da bu ödüle layık görülmüşüm, orada hakkımda 7 ilginç özelliği paylaşmışım. Ama hiç ilginç gelmediler şimdi bana :)

Pek ilginç biri değilim sanırım, ha gerçi künefe yerken ayran istiyorum yanında diye garip bakmalar vs. oluyor ama olur o kadar :)

Bir de ben "..." değil de ".." koyarım gereken yerlere.. Tek nokta "." bitişi hatırlatır, üç nokta "..." ise, uzun vadeli bi'durumu. Ben ne bitiriyorum ne de sürüklüyorum. Bu yüzden de kimseden gidemiyorum..

Şimdi ben yine kaçak dövüşeceğim :) Çünkü bu, "sınırlı" bir liste :) Ve sınırlar beni fazlasıyla yoruyor :)

Sevgiler ve rengarenk haftasonları şimdiden :)
Fotoğraf

5 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

:) Öperim senin ilginç olmayan hallerini :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

foto süper!! :)

yaratıcı seni :)

Bilun ŞEN dedi ki...

* GÜLEN TEZER ÜSTÜN,
Ben de seni öperim ablam benim :)

** SIU,
:)) Çok süper hem de dimi?

Adsız dedi ki...

künefe ve ayran sevenlerdenim:))süperrr oluyor ikisi bir arada.....dostluk meleğisin...örnek alınası süperrr insan...her ödüle layıksın....
sevgiler
yeliz

Bilun ŞEN dedi ki...

Yeliz, çok teşekkürler güzel sözlerine, çok mutlu oldum. Kocaman sevgi ve öpücüklerimle..
Künefe+ayran :))