8 Mart 2010 Pazartesi

Astro Analiz


Astroloji çoğumuzun ilgisini çeker veya en az bir dönem çekmiştir :) Kahve falları, tarot vs. işin eğlenceli yanı desek de, duyduklarımız hep aklımızda kalır ve olursa şayet "fala inanma falsız da kalma" tezi çürür bi'anda :)

Bilimlerin en eskisi sayılan astroloji, kısaca gezegen ve yıldızların insanların üzerindeki etkisini yorumlar.
Babil, Mısır, Hint, Çin, Maya, Yunan, Roma ve Arap uygarlıkları astroloji ile ilgilendiklerini açıklayan kanıtlar bırakmışlardır.
Şimdi bir blog adresi vereceğim size. Astrolog hanım, merak ettiklerinizi anlatsın diye..
 
 
Fotoğraf

4 yorum:

Laçin Tenel dedi ki...

Biluncum,
Hemen gittim baktım bloga, yarışma da varmış hazır katıldım :))

Gizzy dedi ki...

Sana bi ödülüm varr:) linke bak;)

http://gzmlounge.blogspot.com/2010/03/yaratc-bloggerlarm-benim.html

canDirekli dedi ki...

astrolojiyle dehşet ilgim var koç burcunun tüm özelliklerini eksiksiz taşıdıımdan olsa gerek tam tutunca ben de sarmıştım küçükten :D

ve sana da ödül verdim tabi koş blogaa :)

Bilun ŞEN dedi ki...

* LAÇİN,
:)) Şans senden yana olsun o zaman Laçincim :)

** GIZZY,
Çoook sağol Gizzy'cim :)

*** CAN DİREKLİ,
Çoook teşekkürler sana da "koç"um can :))