12 Nisan 2010 Pazartesi

Abiye Kıyafet Nereden Alınır ki?

Mini mini, tatlı mı tatlı, yakın bir arkadaşım 1,5 ay sonra evlenecek ama ben daha ne giyeceğimi bilmiyorum :)
Kısa bir araştırma yapıyorum, Tarık Ediz adlı markaya rastlıyorum:


Tarık Ediz Abiye, tasarımcısı Damla Ediz'in kendi mezuniyet elbisesini tasarlarken ortaya çıkan bir marka. Türkiye'de 300 noktada satışa sunulurken, yurtdışında da kendi markası ile yer alıyor.

Ayrıca tüm bedenlere yönelik çalışıyorlarmış.

Araştırmaya devam..

5 yorum:

Unknown dedi ki...

pura rengi çok güzelmiş Bilun

vintageduygular dedi ki...

Hepsi cok hos ama 1.sini cok begendim ;)

Bilun ŞEN dedi ki...

* DİKİŞ DERSİ,
Çok romantik değil mi? :)

** VINTAGE DUYGULAR,
Evet canımm, tam baharlık :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

benimde bi arkadaşım evlenecek :)))

Bilun ŞEN dedi ki...

Ama zamanı belli değil :p