20 Nisan 2010 Salı

Hayalle Gerçek Arası - Kostümle Giysi Arası: Pınar Eriş


Pınar Eriş, çılgın mı çılgın bir tasarımcı. Aslında ben onu keşfetmekte geç kalmışım. Ben görene kadar, kendisi Imogen Heap'i giydirmiş, bir de ünlü şarkıcıyı Grammy ödüllerine kendi tasarladığı kıyafetle göndermiş. Ayrıca benim bildiğim kadarıyla Şebnem Ferah da Pınar Eriş'i tercih edenlerden..

TrendSetter dergisinde röportajını okuduğum bu çılgın hatuna tam anlamıyla bayıldığımı belirtmek istiyorum. Dergide demiş ki, "Modayı Takip Eden ama Modanın Kölesi Olmayanlara Hitap Ediyorum."
Kendisinin iki adet şiir kitabı da var: “Aşk’a Dair” ve “Mutluluk İçimizde”


Ürünlerini önceleri internette satışa sunmuş Pınar Eriş, talep çoğaldıkça Amerika'da başlayan bu masal serüveni Türkiye'ye kadar yankılanmış.


Ayrıca şapka da tasarlayan Pınar Eriş, aksesuarların giysilere kostüm kimliği kazandırdığını düşünüyor.
Çok da haklı bence..







Ürünlerini satın almak isterseniz, Laundromat'a uğramalısınız. (Galip Dede Cad. 93/b Kuledibi-Galata)
Facebook sayfası için buraya.
Koleksiyonunu incelemek isterseniz buraya.

2 yorum:

fashionist dedi ki...

çk fantastikler bayıldım...

Hesionka dedi ki...

ben de kendisini twitter'da takip ediyorum ve çok başarılı buluyorum.

şahsi favorim steampunk tarzı etekleri ^_^