14 Haziran 2010 Pazartesi

Kurabiyole'den Bilun Design'a Özel Kurabiyeler



Daha önce burada bahsettiğim güzel kurabiyelerin sahibi sevgili Esra, geçtiğimiz günlerde Bilun Design için yapmış olduğu harika ötesi kurabiyeleri ulaştırdı bana. Önce fotoğrafları geldi ve uzunca süren bir şok yaşadık ailece :)


"Nasıl yani? Nasıl.. Bu kadarı da olmaz.." diye birbirimize ve fotoğraflara baktık.. Bu sanatı tebrik ettik..
Esra'cım yolun açık olsun, harikalar gerçekten..
Bakın ama, haksız mıyım? :))


Bilun Design tokalarının yenilebileni de var artık :)


Yemeye kıyamam dedim ama mis gibi kokusu öyle bir cezbetti ki, uzunca süre izledikten sonra yemeye karar verdik. Bu güzel görüntüsünün altında mis gibi bir de tadı var :)


Siz de kendinize özel kurabiyeler isterseniz mutlaka Esra'ya danışın, çünkü harikalar yaratabiliyor gördüğünüz gibi :) Ellerine sağlık Esra'cım.. Fikrine sağlık.. Kocaman teşekkürler buradan da..

Onun yazısı da burada: Bilun'a Yenebilen Tokalar

6 yorum:

Sıla Yılmaz dedi ki...

haberim olsa geçerken uğramış gibi yapar yerdim hepsini :)

Bilun ŞEN dedi ki...

ben de seni yerdim :P

Gülen Tezer dedi ki...

Ruhsuzlaaar!!!! Kız bunları yidiniz mi siz sahiden ? çok ayıp çooook :P
Esra'nın ellerine sağlık ama neden yediniz ama yaaa??

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Hepsi harika Biluncum:)) Esra'nın ellerine sağlık! Yemeye kıyamaz ki insan:)))

Bilun ŞEN dedi ki...

* GÜLEN TEZER ÜSTÜN,
Yaa ablacım ama vicdanımı sızlatma yeniden :P çok tatlıydı, yedik ama sonra pişman olduk :P


** KİRPİKTEKİ GÖZYAŞI,
Evet canım benim, harikalar ama yedik biz :(
:))

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

ayy çok güzel görünüyorlar