14 Nisan 2011 Perşembe

Delidolu Günler!


Her zaman renkliyi, deli doluyu, hareketi, eğlenceyi sevdiğimden, geçtiğimiz günlerde katıldığım Mavi lansmanında  beni en çok heyecanlandıran yine en 'Delidolu' tasarımlar oldu :)

Mavi'nin Galatasaray şubesinde iPAD'lerle size en uygun maviyi bulabiliyorsunuz, hem vücudunuza hem de ruhunuza göre :) iPAD'lerdeki soruları yanıtlıyorsunuz ve bilgisayar size en uygun modeli öneriyor. Bana tabi ki 'Delidolu' çıktı! :)

İşte Delidolu Jean,

MAVİ Denim Kitchen'da bir MAVİ nasıl oluşuyor aşama aşama görebilirsiniz. Biz o gün bir Mavi'de ne kullanılıyor, nasıl yapılıyor dinledik.


Son zamanlardaki gözdemiz MAVİ t-shirtlerine yenileri eklenecek, Delidolu tshirtler, Delikanlı Gömlekler ve Çapkın Pololarla, İstanbul tshirtleri de sıkça karşımıza çıkacağa benzer :) Ben özellikle -ki aynı vurguyu Allianoi için Berra'dan rica etmiştim- 'Hasankeyifsiz' t-shirtünün satışa çıkacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum.

Çapkın Pololar,


Delikanlı Gömlekler,


 29 farklı tasarımcı ve 57 farklı tasarımdan oluşan İstanbul tişörtleri koleksiyonu görülmeye değer!


4 yorum:

styleBOOM dedi ki...

delidolu biluuun:)

Bilun ŞEN dedi ki...

canım BOOM :)

yadigar olam dedi ki...

Mavi hastasıyım ben :)Geçen gün mavi'de bedenini bulamadığım için little big'den bir jean almıştım.Ama yıllardır mavi'den başka jean giymeyen ben ödeme yaparken mavi'ye ihanet ettiğimi bile düşündüm :)

Bilun ŞEN dedi ki...

İşte Mavi, böyle bir bağımlılık değil mi? :)