1 Kasım 2011 Salı

"Düğün" Vol. 1: Bekarlığa Veda

 
1 ayı geçti veda edeli.. Hatta evleneli 1 ay oldu :) Ama ben ancak yazabiliyorum..

Öncelikle veda gecemi 'hadi 45'lik'te yapalım' deyip, hayatımın en eğlenceli günlerinden birini yaşamama sebep olan Serap'a ve o akşam beni yalnız bırakmayan -yanımda olanların dışında twitter, facebook ve mesajla- herkese koskocaman teşekkürler :) Çok ama çok eğlendim, hatta bağırarak şarkı söylemekten sesim kısıldı.

Şimdi o geceden fotoğraflar..













Gülenler ve ağlayanlar, ne ararsanız o gece 45'lik'teydi :)
















45'lik'ten bir görüntü 



 
 

Sizi çoooooook seviyorum!! :)
Daha fazla fotoğraf için, Facebook profilimi ziyaret edebilirsiniz.

9 yorum:

Buse Terim dedi ki...

Bilunnn, her zamanki gibi cok sekersin :) Tebrik ederimm!!

Bilun ŞEN dedi ki...

Busecimm, çok teşekkürler :)

ANTİGONE dedi ki...

Fotoğraflar çok şeker. Bir ömür mutlu olun inşallah!

icimdeki yolculuk dedi ki...

allah tamamına erdirsin.mutluluğu hepdaim etsin.evlilik sevdiceğinle güzel:)bir yastıkta kocamanız dileğimlee

Bilun ŞEN dedi ki...

* ANTIGONE,
Çook teşekkürler canım :) Amin :)

** FUND@,
Çook teşekkür ederim, çok sağolun. Amin :)

usedlook dedi ki...

CANIMCIMM, ne çok eğlendik o gün :) öpüyorum kojaman

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

O güzel hep gülsün Biluncum.Çookkkk mutlu olmanı diliyorum.
Heyecanla beklediğim fotoğraflardı.Yoğunluktan gelemedim.Sevgiyle kucakladım seni sıkı sıkı...

Moda Kuşu dedi ki...

Benim şekerparemmm! çok mutlu ol! Seni çok seviyorummmm...

Bilun ŞEN dedi ki...

* USED-LOOK,
İyi ki vardın! :) Canım benim :) Mucks kocaman :p

** İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ,
Canımm keşke sen de olsaydın.. Çook çok teşekkür ediyorum, kocaman öptüm.. Ben de sımsıkı sarıldım sana :)

*** MODA KUŞU,
Minik kuşum! Ben de seni kocaman seviyorum! Canımsın :)