21 Mayıs 2012 Pazartesi

#beyourownt, GAP T-shirt Tasarım Yarışması


Geçtiğimiz hafta Nişantaşı Hardal'a düştü yolumuz. GAP için eğlenceli t-shirtler tasarlamamız için her şey düşünülmüş, rengarenk malzemeler masanın üzerinde bizi bekliyordu. Hardal'ın güzel kahvaltısı ardından, ki ben kahvaltı bitimini bekleyemeden başladım, t-shirt ve malzemeleri elimize geçirdik :)

GAP, “Be” kampanyasından ilham aldığı ve 7 hafta sürecek sosyal medya projesini oluşturdu. 7 haftalık serüven, herkesin kendini ifade etmesini sağlayan desenleri T-Shirtlere taşıyabileceği  “Be Your Own T” T-Shirt Grafik tasarım yarışması ile başlıyor. Gap Türkiye facebook sayfasından yapılan yarışma sonunda, jürinin seçeceği ilk 3 tasarım T-Shirtlerin üzerine basılacak ve  Gap mağazalarında AÇEV yararına satışa sunulacak. Üstelik kazananları Gap’ten hediye çekleri ve sürpriz hediyeler bekliyor. Yarışma, 10 Haziran 2012 tarihine kadar devam edecek. Kazananlar ise 18 Haziran 2012 tarihinde Gap Türkiye’nin Facebook sayfasından duyurulacak.



İşte soldaki fotoğrafta benim seçtiğim malzemeler,

 Ve o günün sabahında soft bir günde olduğumu bildirmiştim :) Dolayısıyla da benim elimden de bu t-shirt çıktı..



Eğer siz de kendini T-Shirt’ünüzle kendinizi ifade etmek istiyorsanız Gap Türkiye facebook sayfasından detayları öğrenebilirsiniz :)

Hiç yorum yok: