4 Mayıs 2012 Cuma

İmdadıma yetiştin Curve ID!


Jean alırken hep zorlanmışımdır. Çünkü kalın bir bele, dar bir basene ve küçüklüğümün futbol macerasından dolayı da kalın bacaklara sahibim. Bu yüzden skinny hak getire, normal jeanleri bile sırf bacaklarım yüzünden bir beden büyük almışlığım vardır :) Ve yine bu yüzden beni genelde bol pantolonlarla görüyor oluşunuz..

Ama Levi's beni Curve ID'ler ile yalnız bırakmadı. Tüm kıvrımları saran jeanler üretti. Beden ölçüsünün değil, şeklinin önemli olduğunu hatırlatıp, MAC sponsorluğunda bir gün yaşattı bize geçtiğimiz hafta. Kolay değil, 60.000 kadının ölüçüleri alınarak oluşturulan kalıplar sayesinde, herkes jeanler üzerinde nasıl dursun istiyorsa ona sahip olacak.


Önce ölçülerimiz alındı ve ben "Demi Curve" çıktım. Sonrasında vücut şeklimize uygun pantolonlar denedik. Hissettiğim mutluluğu anlatamam haliyle :) 


Her ne kadar skinnylere koşsam da önce, 1970'lerden ilham alan Levi's Curve ID Flare jeanlerden biri hem daha zarif hem de daha uzun görünmem için benimle eve kadar eşlik etti :p


1 yorum:

emilianata dedi ki...

gerçekten çok hoş olmuşsun:) yakışmış:) benim de gidip alasım geldi:)