29 Nisan 2012 Pazar

Bir Peri Masalı: Burcu Kıral


Bir peri masalı, evet.. Çünkü Burcu en çok gelinlik tasarlamayı seviyor. Sevgilisinin yanında kendisini prenses gibi hisseden tüm kadınlar mutlaka Burcu'yla tanışmalılar. En sade 'beyaz'ı nasıl da farklılaştırıp, en mutlu gelinlere sahip oluyor Burcu, o da en çok bu yüzden son 5 aydır gelinlik tasarımına ağırlık vermiş: "yaptığım tasarımlar çok sade olsa da, gelinleri her zaman bir kuğu ya da bir prensese dönüştürüyor. Bu müthiş bir his."


Kasım ayında vizyona girecek olan Özcan Deniz'in ikinci filmi "Evim Sensin" için başrol oyuncusu Fahriye Evcen'in gelinliğini de Burcu Kıral tasarladı. İşte tam da o zaman dikkatimi çekti Burcu. 

Ben gelinliğimi çoktaaan seçmiş, hatta giymiş olmama rağmen, hemen aklıma takıldı Burcu'nun gelinliği. Büyük heveslerle fotoğraflarına baktım, tasarımlarını, hikayesini öğrendim. Gel zaman git zaman mesajlaştık, birbirimizi çok sevdik ve hatta evliliğimizin 1. yılını kutlama fotoğraflarına Burcu'nun gelinliklerinden birinin eşlik edecebileceğini düşündük ;) Şimdiden yaşadığım heyecanı anlatmam mümkün değil. O zaman Burcu'ya dönüyorum tekrar :)


Marmara  Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Tekstil Mezunu olan Burcu Kıral, aklında olan dikiş dikmek, makas tutmak tutkusunu yurtdışında mağazaları olan bir giyim firmasının İtalyan  baş tasarımcısının asistanı olarak hayata geçiriyor. İtalyan bir tasarımcıdan koleksiyon oluşturma inceliklerini öğreniyor. Sonra Koton'da tasarımcı olarak çalışıyor ve ardından LcWaikiki'de çalıştığı dönemde bugününü planlıyor ve Floransa'da bir akademiye kayıt oluyor. Hayallerinin şehrinde olmanın yanısıra orada edindiği tecrübe ve dostlukları hiç unutmuyor Burcu. 



Ailesinin desteğini arkasına alan Burcu, kendi ismiyle markasını oluşturuyor ve tasarımları yaklaşık 1 yıldır butiklerde satılıyor. Ayrıca internet ortamında da butikler aracılığıyla satış yapıyor. Bugün de Limango kampanyası ile göreceğiz tasarımlarını. Limango'ya henüz üye olmadıysanız, buradan olabilirsiniz.

Çocukluğunda izlediği İtalyan filmleri, Audrey Hepburn ve Türkan Şoray hayranlığını da ekleyip, enteresan çizgilere imza atıyor Burcu. 


3 yorum:

Adsız dedi ki...

Gelinliğe bayıldım, tam prenses :)
Ayşe

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Tasrımları orjinal ve sade.Başarılarının devamını diliyorum Burcu Hanıma.
Bu arada sevgiyle kucakladım Biluncum.

Bilun Şen dedi ki...

Canımmm, ben de kocaman sarıldım sana :)