30 Haziran 2013 Pazar

Zaman "29" diye bir sayı katıyor bugün bana ♥


 Zaman..
5 harf ama bir ömür..
Bazen hiç geçmiyor; onu beklerken, kavuşmayı beklerken, sınavı beklerken, metroyu-vapuru-otobüsü beklerken hiç geçmiyor.
Bazen de ne çabuk geçiyor.. Birlikteyken, tatildeyken, eğlencedeyken, hava sıcacıkken, gün senin gününken..

Oldum olası sevdim bu zaman zarfında Haziran'ı; sevgilimle yılları bu ayda devirmeyi, son günü de olsa yeni yaşıma bu ayda girmeyi, iyice bastıran sıcakları ve burnuma en çok bu ay gelen deniz kokusunu..

Bir şekilde geçiyor zaman denen, üstelik her yıl sana bir şey katıyor, yeni bir yaş, yeni duygular, yeni istekler, bazen hüzünler, çokça endişeler.. 
Ve bu zaman bugün bana bir yaş daha katıyor, ben 29'a adım atıyorken yanında tarifi imkansız mutluluklar da getiriyor..

6 yorum:

Meltem Sozer dedi ki...

Daha nice mutlu yıllara sağlıkla ve mutlulukla...

OĞUZ ÇAKIR dedi ki...

Yeni yasin sana hayatin hic olmadigin kadar mutlu olma şansi versin:)

ece ince dedi ki...

Bilunnnn doğumgünün kutlu mutlu olsun;) bütün güzelliklerini yakala hayatın, kötü olan herşey sabun baloncukları gibi hop diye kaybolsun umarım:)

Sevgiler,

Ece (Marmaris)

Unknown dedi ki...

Nice sağlıklı,mutlu ve başarılı yıllar :)

http://zhdfashion.blogspot.com/

Nasilgiysem dedi ki...

yeni yaşın kutlu olsun :D sana booool bol mutluluk ve güzellikler getirsin...

Sevgiler.-

:)

Bilun Şen dedi ki...

* MELTEM SÖZER,
Meltem'cimm çok çok teşekkür ederim :)

** OĞUZ ÇAKIR,
Canım benim çok kocaman teşekkürler :) Amin, hepimize <3

*** ECE İNCE,
Ececimmm çok çok çok tatlısın, kocaman teşekkür ederim canım benim <3 Hep birlikte yakalayalım o güzellikleri inşallah :) :*

**** ZEYNEP HÜMEYRA DOKANAK,
Çok çok teşekkürler :))

***** NASIL GİYSEM NE SÜRSEM,
Çook çok kocaman teşekkürler :) :*