7 Şubat 2014 Cuma

22 Gün Önce O Hastanede..


22 gün önce o sabah, Central Hospital'e doğru yürürken, içimdeki o kıpırtının Pera'yı karnımda da olsa görecek olmam diye adlediyorken, aslında hayatımdaki en güzel hediyenin bir kaç saat sonra sağ yanağıma konacak olmasının farkında değildim.

Şu an yanımda uyuyan, yatarken tontik yanaklı, ayakta kaşık suratlı kızıma bakıyorum da, sen ne güzel bir kararsın hayatımda aldığım diye iç geçiriyorum. Kara saçların, değişik mimiklerin, cazgır hallerin, masum bakışların. Ne güzel bir lütufsun sen bana..


Hastane seçimi her durumda olduğu gibi doğumda da çok önemli. Hamileliğimin başında evimize yakın diye başka bir hastaneye gidiyordum ve oranın ticarethane olduğunu anlamam pek uzun sürmedi. 

Daha sonra internette sürekli karşılaştığım Başak Sel ile tanışmak için Central Hospital'in yolunu tuttum. Daha önce telefonda çeşitli konularda görüştüğüm hastane personellerinin yakın ilgisi ve samimiyeti zaten beni cezbetmişti. Başak hanımla geçen ilk görüşmede de Pera'yı kucağıma onunla almalıyım diye düşündüm. Naifliği, sakinliği, ilgisi, her şeyden önemlisi bilgisi sayesinde kesin kararımı vermiştim. Sakindi ve bu heyecanlı yolculukta beni sakinleştirip, sabrıma sabır katabilirdi..


16 Ocak'ta son kez ultrasonla baktık Pera'ya ve miyadı dolan bebeğimizi aynı gün 16:06'da aldık kucağımıza. 

Tabi hazırlık ve süslenme aşaması var. Sibel zaten yanımızdaydı, kocamı aradık ve evdeki paketleri alıp, gelmesini söyleyip, yakın arkadaşlarımıza haber verdik. Burcu geldi ve hemen odayı süslemeye başladılar. Bunları bir sonraki postta anlatacağım kısmetse.

Ama şimdi, hastaneye, çalışanlarına, özellikle Esra Hanım ve Medine Hanım'a sanki bir yakınları doğum yapıyormuşcasına ilgilendikleri için, sevgili doktorum Başak Sel'e, ölümüne korktuğum sezeryan için bile sorgulamadan kabul etmemi sağlayan o naif ses tonu, ilgisi ve alakası için, NST'de sürekli normal doğum hevesiyle beni doğurtur diye heveslendiğim Bahtınur ebeye, ki normal doğurabilseydim baya eğlenceli olacağını düşünüyorduk, hastanede kaldığımız iki gün iki gece boyunca birlikte olduğumuz birbirinden tatlı hemşirelere, bebek hemşirelerine, güvenlik görevlisinden Bağ pastanesi çalışanlarına kadar herkese ne kadar teşekkür etsem az.

Central Hospital gibi bebek dostu bir hastaneyi seçtiğim için, hiçbir aşamada gözüm arkada kalmadı. Bebeğim için en sağlıklı yolu seçeceklerinden gebelik eğitimi sırasında emin olmuştum zaten. Tekrar tekrar teşekkürü borç bilirim..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Selam bilun sana mail attim ancak ulaşmadı sanırım herseyin yolunda olmasina sevindim;) allah pera nilini sana bağışlasin

Unknown dedi ki...

Merhaba bilun herşeyin yolunda olmasına çok sevindim;) allah peranilini sana bağışlasin;)
Sana mail yolladım ancak ulaşmadi sanırım..
Sevgi ve mutlulukla kal