15 Ağustos 2012 Çarşamba

"Atatürk Arboretumu" Adında Bir Masal


Film setinde dolaşır gibi dolaştık Atatürk Arboretumu'nda.. Styleboom instagramda ilk fotoğrafı paylaştığında aklımıza düştü bu saklı cenneti gezip, o güzel havayı solumak :)


Canlı ağaç Müzesi'nde, tıpkı aralardan koşarak Hülya Koçyiğit çıkacak, Tarık Akan belimden kavrayıp, döndürecek, Coşkun Sabah'ın gözünde canlanan anılarına ortak olacakmış gibi gezindik :)




Ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabileceğiniz Arboretum'da haftasonu ziyaretler yalnızca araştırmacılara ve üyelere açık. Hafta içi ise, 20.30'a kadar bu rüyada salınabilir, kendi mutlu masalınızın kahramanı olabilirsiniz.









Fotoğraflar için, Merve ve Özkan'a kocaman teşekkürler :) Onları İnstagram'da mervegokmen ve ozkanycoskun olarak takip edebilirsiniz ;) Beni de bilundesign olarak ;)




Elbise: Koton - Sandalet: Nine West - Çanta: Louis Vuitton - Saat: Toy Watch - Bileklikler: Bilun Design

Bunlar da benim gözümden,





3 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

Ben de Styleboom'da gördükten sonra hayran kalmıştım, şimdi birde burada görünce keşke dedim:(

Blogger Bolat dedi ki...

Hakikaten görülmesi gereken bir yer herkese tavsiyemiz olsun :)

Bilun ŞEN dedi ki...

* Zeynep'in Evi,
Şimdiye kadar gitmediğimize çok pişman olduk.. Sonbaharda tekrar oradayız :)

** A. O BOLAT,
Aynen ;)