23 Ağustos 2012 Perşembe

"Düğün" Vol. 7: Gelinlik

Yıldönümümüze yaklaşık 1 ay kala hala düğün postlarına devam ediyorum. Arada verdiğim molalar yüzünden bu kadar uzadı hikayemiz :) Gerçi ben hep o günü anlatmak, tekrar tekrar o günü yaşamak istiyorum :)


Bu sefer gelinliğimde sıra..

Yıllarca, aylarca gelinlik modeli bakanlardan olmadım ama bunun tek bir sebebi var, kararsız olmam. Ne kadar çok bakarsam, o kadar çok kafam karışır mantığıyla yalnızca tek bir gün ayırdığım -ki o da düğüne 1 ay kala- o gün gelinliğimi seçtim. Uzaklara gitsem de önceleri, aklıma yüksek lisans boyunca tüm ders günleri önünden geçtiğim Kadıköy'deki 'Gül ERDEM' geldi. Onun yanından ayrılırken, gelinliğime çoktan karar vermiştim. 


Zayıflama hikayeme ( evet, herkes düğün öncesi kilo verirken, ben düğün sonrası verdim :) ) bir ara değineceğim ama o sıralarda kilom ve boyum arasındaki ince çizgi sebebiyle :p kabarık, prenses etek seçemedim. Onu daha sonra 'Burcu SÖZER' sayesinde giydim :)

Gelinliğin üzerinde hiç dantel, incik, boncuk istemedim. Ama annem ve Gül ablanın ısrarıyla gelinliğin omuz ve bel kısmına biraz işleme eklenmesine göz yumdum :) 

Drapeli, çok sade bir model düşündüm hep ve 'tek kol' hilesiyle vücudumun orantılı görüneceğini düşündüm. Gelinliğin etek kısmı da beni az da olsa :) uzun ve zarif göstermesi açısından sade olarak ve bir tarafından katlar verilerek oluşturuldu.

Fotoğraflar,

10 yorum:

pembelideniz dedi ki...

Fotoğrafların arasına bir peri kızı kaçmış :))

Ne dersin?

chunlibeauty dedi ki...

Aynen bende senin gibi çok kararsız olduğum için gelinlik için tek bir gün ayırdım ve o günde seçmiştim :).. Sende çok güzel bir seçim yapmışsın .. Gelinliğin, saçın, makyajın ve güzel yüzünle herşey mükemmel olmuş :) Allah sonsuza dek mutlu etsin sizi :)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Ne guzel bir gelin olmussun, masallah :))

Bilun ŞEN dedi ki...

* PEMBE DENİZ,
hiii hani nerde? :p ihhihi çok tatlısın, çok teşekkürler :)

** CHUNLI BEAUTY,
Canım, canım, canım.. koskocaman teşekkürler :) çook öptüm :)

*** ANNE ve BEBİŞİ,
Çoooook teşekkürler, ilk gözağrılarımdansın ;)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Harika gelinliğin Bilun cum. yaklaşan yıldönümüz için tebrikler

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok yakışmış gelinlik :) gelin çiçeğin de ayrı gözüm kaldı ama :)) Bir ömür boyu mutlu olun

a dedi ki...

gelinliğin çok güzel hem sade hem şık. duvağının, saçının ve çiçeğinin gelinlikle uyumu ise mükemmel olmuş :) kısacası bayıldım çok güzel bir gelin olmuşsun :)
hep mutlu olun inşallah sevgiler..

Adsız dedi ki...

Cok guzel bır gelin olmussunuz.ömur boyu mutluluklar dilerim.alakasız belkı ama benmde ismim Bilun ve ilk defa adaşıma rastladım.çok nadir konulan bır ısım olunca hep dikkat cekiyor:))
Bilun

Bilun Şen dedi ki...

* ÇOCUKLAÇOCUK,
Çoook teşekkürler canım benim <3

** BOŞNAK KIZI,
Çoook teşekkür ederim :) Ben yaptım çiçeğimi ;)

*** ROSA Y GRİS,
Hiii çooook teşekkürler, çok mutlu oldum :)

**** BİLUN,
:)) Çoook teşekkür ederim sevgili adaşım :) Çok sevgiler..

kadınlar portalı dedi ki...

ayyy çok güzel olmuşsun canım yaa, hayatının kalanında daha mutlu ve güzel günlerin seninle olması dileklerimle. Çok çok güzelsin, Allah nazardan saklasın :))