11 Mart 2013 Pazartesi

Diva Kadın Sağlığı'nda Kadınlar Günü


Geçtiğimiz cuma, yani kadınlar gününde Op. Dr. Gökçen Erdoğan'ın Ankara'daki kliniği Diva Kadın Sağlığı'nda ve Gökçen'in harika ev sahipliğinde gerçekleşen bir davete katıldım. Aslında benim gitme sebebim, Gökçen'i görmekti, o ayrı :) Onun bu kadar sıcak kanlı, bu kadar işini seven biri olmasını hep takdir ettim ve bu konuda da bir idol olarak görüyorum onu. Hastaları da aynı benim gibi düşünüyor olmalı, yani Gökçen'in harika bir insan olması konusunda çoğuyla hemfikiriz. İnsana bu kadar güven veren, mesleğini bu kadar seven doktorların olması harika!



Op.Dr. Gökçen Erdoğan yaklaşık 10 yıldır devlette ve yaklaşık 6 yıldır özel muayenehanesinde Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı olarak görev yapmakta. Aynı zamanda Cinsel Terapi ve Hipnoterapist sertifikası da bulunan Op.Dr. Gökçen Erdoğan bu konularda da muayenehanesinde hizmet vermekte. Özellikle vajinismus konusunda çok etkili ve bir sürü bebişin dünyaya gelişinde onun payı büyük. İnstagram ve twitter hesaplarından takip edebilir, web sayfasından onunla ilgili tüm bilgiye ulaşabilirsiniz.

Kendisini, Turkmax'te yayınlanan Herşey Tadında programından, Seda Sayan'ın ve Saba Tümer'in programlarından, hatta son olarak katıldığı Fatih Altaylı'nın programından tanıyor olabilirsiniz. 

Cuma günü saat 3 gibi Sibel'le kliniğe giriş yaptık ve hayatımda görüp görebileceğim en tatlı insanın, en şahane dekore edilmiş kliniğiyle karşı karşıya kaldım :)
Biz gittiğimizde akşamki davet için kokteyl masaları hazırlanmaya başlamıştı. 




Sonra biz de hazırlandık..



Gökçen'in, Safiş'in ve Tülay hanımın şahane ev sahipliğinde 35-40 hatun bir arada kadınlar günümüzü kutladık. Çok eğlendik, çok oynadık, hatta bir ara dansöz bile eşlik etti bize. Üstelik çoook sevdiğim Gizzy'yi de davette görünce neşem 2 katına çıktı :) Fotoğraflardakinden daha tatlı olduğunu söylememe gerek yok sanıyorum. Zaten enerjisi o kadar yansıyor ki ekrandan, görür görmez kırk yıllık arkadaşımı uzun süre sonra tesadüfen görmüşüm gibi hissettim :)




  
Davet biterken, Gökçen tüm davetlilere bir plaket hediye etti..



Gece çorbalarımızı içip, otobüsümüzün yolunu tuttuk..


Kırmızı Elbisem: Two DreamMakers - Ayakkabım: İnci

8 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

NE GUZEL BOYLE ETKINLIKLERE KATILMAN...SAHANESIN DIYE YENILIYORUM INAN COK ISINDIM SANA OYLE ICTENSINKI YAPAYLIK YOK DURU...SEVGILER

Unknown dedi ki...

Tatlı kuşum elbisene bayıldım:)

sibo dedi ki...

Gökçen Erdoğan doktorların en balıdır, sense dostların hası, bloggerların en şekeri! yerim yerim yerim! yine gidelim yine görelim bu defa çok gezelim! <3

Bilun Şen dedi ki...

* KOKOŞ KELEBEK,
Canım benim, duygularımız karşılıklı demekki. Nasıl da dertleştik mailde, kırk yıllık dost gibi :) Çoook teşekkürler tekrar, kocaman öperim :)

Bilun Şen dedi ki...

** GÜLŞAH EROL,
Çok teşekkürler canım benim <3 Ben de çok seviyorum, her gün giyeceğim utanmasam :)

Bilun Şen dedi ki...

*** SİBO,
Ahahah yerim! Valla gidelim kuşum yine, çok güzeldi :)

drgokcen dedi ki...

hayat bu....tesadüflerle dolu.....bilun'nun hayatıma girisi can dostum sibelim in ozeli bana....sen.....sevgi pitircigisin...hayatimdaki ilk tanidigim blogger:).....icime sokasimin geldigi bir kisisin.... sen artik hayatımdasin....ozelimdesin. ....yazdiklarin icin cooookk teşekkür ederim...seninle olmak cok keyifliydi....istanbuldan gelmen ayrica cok inceydi...hep sevgiyle kal...

Bilun Şen dedi ki...

Canımın içi Gökçen! Çoook seviyorum seni! İyi ki tanıştık <3